wtorek, 4 czerwca 2013

Zapowiedź tuszu do kresek Studio Artist

Standardowy wieczór w świetnym towarzystwie :) Ania, Andrzej...no i ja :), warka cytrynowa, ciasto truskawkowe (mój dzisiejszy wypiek :D) i "Walka o tron". Oj wciąga film, wciąga. a pomyśleć, że nie chciałam go oglądać.

Burzowy wtorek prawie za nami. Jeszcze tylko kilka dni i kończymy Katalog nr 8 :) Ja się cieszę bo w nr 9 znów czekają na nas nowości a tych nigdy za wiele ;)

Nowości katalogowe nr 9  KLIK

Mnie najbardziej interesuje tusz do kresek w żelu Studio Artist. Będzie to kosmetyk, który wypróbuję w pierwszej kolejności i jak zwykle podzielę się z Wami swoim zdaniem. Wygląda dosyć ciekawie. Ale wygląd to dopiero połowa  sukcesu.
Nowość Oriflame promuje nowa ambasadorka Oriflame Anna Mucha. Jak widzimy tusz będziemy nakładać pędzelkiem. Dobrze, że mam już wprawę w rysowaniu kresek na powiece ;) myślę, że sobie poradzę i tym razem.

Ok, uciekam na film ;)
Buziaki dla Was i miłego wieczorka :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz