poniedziałek, 3 czerwca 2013

Marzy mi się powtórka!!! :D

Nie wiem jak Wy, ale ja czuję cholerne zmęczenie już tym deszczem, tymi burzami. Nic nie można zaplanować bo się nie da. Tzn da się, ale nie uśmiecha mi się wracać ze spaceru, czy wycieczki rowerowej w przemoczonych ubraniach. Poza tym moja wyobraźnia i psychika nastawiły się już na piękne słoneczne lato. Oby się nie rozczarowały ;P

I znów przeglądałam filmiki i zdjęcia :) z nudów. Znalazłam filmik z konferencji Oriflame w Pałacu Kultury. Musze się Wam pochwalić!!! Miałam przyjemność dwa razy odbierać wyróżnienie na scenie za osiągnięcie poziomu menagera :) stres  nie do opowiedzenia. Kilkutysięczna widownia oraz przedstawiciele Oriflame. Konsultanci, dyrektorzy....Każdy był ubrany na biało :) Tam pierwszy raz poznaliśmy zapach More by Demi.  Było super! Każdy miał okazję jechać :)
Poniżej filmik. Może będzie mnie tam widać ;P

         Mam nadzieję, że kiedyś to powtórzymy całym zespołem! KLIK

 Ściskam i przesyłam buziole ;):*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz