niedziela, 2 czerwca 2013

DARMOWE szkolenia kosmetyczne istnieją? Tak!

Dokładnie :) Istnieją. Ja sama brałam udział w  wielu takich szkoleniach. Można się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy a co najważniejsze z naszego portfela nie ubędzie nawet złotówka. Dla mnie to ważne. Wykorzystuję wszystko co tylko daje Oriflame :)
Jesteś z Kielc, Końskich, Włoszczowy...?

03.06.2013 od godz.17.00 do godz.19.00 odbędzie się szkolenie we Włoszczowie. Temat: Nowości Katalogu 8, akademia słoneczna.
Miejsce spotkania- "Willa". Jędrzejowska 81

06.06.2013 od godz.16.00 do godz. 18.00 w Końskich odbędzie się szkolenie na temat: podstawy biznesu I ( super szkolenie, polecam z czystym sumieniem tego typu szkolenia)
Miejsce spotkania- Biuro Regionalne, Warszawska 19

10.06.2013 od godz.18.00 do godz. 20.00 w Ostrowcu Świętokrzyskim odbędzie się szkolenie na temat: Nowości Katalogu 9, akademia słoneczna.
Miejsce spotkania- Biuro Regionalne, Ul J.P. II69 A

18.06.2013 od godz.17.00 do godz. 19.00 w Kielcach odbędzie się szkolenie na temat: Nowości Katalogu 9, Top 5, pokaz makijażu.
Miejsce spotkania- Biuro Regionalne, ul. Spacerowa 8b

Ja wiem, że jeszcze wiele osób które odwiedzają mojego bloga ( dziękuję za to :*), nie posiadają numeru członkowskiego. A ja bardzo chciałabym poznać Wasze zdanie na ten temat. Co Was zachęca a co zniechęca. Czy już byliście w Oriflame i Wam się nie podobało. Czy jesteście w Oriflame. czy Wasi sponsorzy udzielają Wam wszystkich informacji. Jak wygląda Wasza praca? czy budujecie biznes, czy raczej skupiacie się na sprzedaży katalogowej?

Wiecie dlaczego pytam? Ostatnio koleżanka, która zapisała się kiedyś do Oriflame nawet nie wiedziała co to jest Program Witamy!!! Mało tego, nie otrzymywała katalogów, nie otrzymywała wiadomości o Programach sprzedażowych a tym samym nie wykorzystywała wszystkich możliwości Oriflame!!! Dlaczego? Bo jej "sponsor" tak się interesował osobami w swojej grupie. To jest takie proste: albo budujesz swoją grupę i dbasz o nią, albo się za to nie zabierasz i nie zawracasz głowy innym.
Nie miałam pojęcia, że takie sytuacje mają miejsce. Jeżeli byliście w podobnej sytuacji lub jesteście, albo nie chcecie drugi raz zapisywać się bo "nic z tego nie macie", zapraszam do kontaktu :)
Obiecuję, że nie pozostaniecie sami sobie.
Wcześniej możecie zalewać mnie pytaniami na basiawx1@gmail.com lub na FunPage :)

Ściskam i życzę słodkich koszmarów ;):*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz