czwartek, 27 czerwca 2013

Kto ćwiczy z Ewą? :)

                                                                       

KLIK <--- ukochany i zabójczy KILLER :) to jeden z moich ulubionych programów treningowych Ewy. Oprócz Killera mocno przypadły mi do gustu treningi 6- minutowe których wybierałam cztery a do zestawu Skalpel I lub Skalpel II i tak każdego dnia ok 2 godzinki dziennie :)  Pot lał się z tyłka ale satysfakcja ogromna kiedy było już po. Efekty było widac już po ok miesiącu kiedy brzuszek zaczął się ładnie rzeźbić. I dostosowałam się do rady Ewy - waga w kąt a centymetr w ruch! Bo prawdę mówiąc kiedy wchodziłam na wagę pokazywała ona więcej niż przed treningami. Ale kiedy się mierzyłam centymetrów było mniej a znajomi mówili, ze chudnę! :)

Jestem pewna, że kiedy dzieciątko przyjdzie na świat, znów powrócę do treningów bo one wchodzą w krew a ja czułam się świetnie. Tak jak zapewne większosć z Was :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz