czwartek, 20 czerwca 2013

Do kogo pofruną perełki? ;)

Perełki fruną do Marysi Bielawskiej :) I bardzo proszę o przesłanie danych do wysyłki na adres basiawx1@gmail.com

Jak wspomniałam to dopiero początek ;) Perełki przypadły Wam do gustu i bardzo mnie to cieszy. Sama posiadam identyczne perełki jak w konkursie i jestem bardzo zadowolona. Pięknie podkreślają kości policzkowe. Mam nadzieję, że Marysia będzie zadowolona i podzieli się z nami swoją opinią na ich temat ;) Będziemy czekać.

Obiecuję, że już niedługo kolejne rozdanie :) Każdy z Was może zdobyć kosmetyk firmy Oriflame.
Każdy z Was może mieć również wszystkie  kosmetyki, akesoria oraz perfumy 23% taniej. Wpisowe wynosi 1 zł a do zdobycia są atrakcyjne nagrody również po 1 zł. Zapraszam do odwiedzania postu na temat Programu Witamy.  Jeżeli zamawiasz kosmetyki u znajomej która jest konsultantką, pamiętaj, że Ty również możesz zapisać się do Oriflame np jako Klienta i zamawiać tylko na własne potrzeby, oszczędzając na marży. To taka Twoja drogeria w internecie. Zaoszczedzisz czas, zaoszczędzisz pieniądze, będziesz mieć dostęp do świeżych i świetnych jakościowo kosmetyków. Zachęcam do spróbowania. Z takiego rozwiązania korzysta coraz więcej osób :)

Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, napisz do mnie :) Nie bój się ja nie gryzę ;P

Marysiu gratuluję i mam nadzieję, że będziesz zadowolona :) cmok! 


3 komentarze:

  1. Nie ma smutnych min! Główki do góry. Tak jak wspomniałam to dopiero początek ;) Poproszę o uśmiech :))) Odpędzamy smutne miny i ciemne chmury daleko w świat! :*

    OdpowiedzUsuń