środa, 19 czerwca 2013

Power Women

Dziś przyszła paczka. Oj czekałam na nią niecierpliwie, ponieważ interesowałam mnie nowość- woda Power Women. Jestem z natury ciekawska, chyba jak większość z nas. Bardzo chciałabym żeby każdy z Was mógł poznać ten zapach. Niestety pocieranie monitora  nic nie da. Jedynie osoby, które posiadają aktualny katalog mogą potrzeć kartkę. Ale to też niewiele daje :) Już sama nie wiem, który zapach podoba mi się bardziej. Jest ich tyle....ja uwielbiam perfumy, wody perfumowane, mgiełki do ciała a ulubionych mam całe mnóstwo ;P Lubię pachnieć rano, w południe i wieczorem...Dlatego buteleczek wypełnionych zapachami mam baaardzo dużo. No, ale skupię się teraz na nowości Oriflame. Zapach otrzymał ocenę 4.5 gwiazdki na 14 ocen. Jest to bardzo wysoka ocena. Komentarze - same pozytywne. Ja również uważam, że zapach jest wart swojej ceny. Tym badziej, że teraz możemy kupić dwie wody w cenie jednej :) Zapach utrzymuje się ok 3 h. Jest to woda toaletowa, więc nie możemy się spodziewać, że zapach bedzie tak trwały jak perfumy ( ok 7-8 h). Dla osób, które chcą poznać zapach, ale wola wstrzymać się z zakupem całego flakonika proponuję zakup próbki.

Ogólnie zapach idealny na letnie dni. Podoba mi się i jestem na TAK :)
Warto też pamiętać, że osoby posiadające numer członkowski Oriflame wszystkie produkty mają 23% taniej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz