piątek, 28 czerwca 2013

Weekendzik :)

Nie wiem jak u Was, ale u mnie zapowiada się dosyć ciekawie:) i wreszcie! Bo dwa ostatnie były planowane i zupełnie nieudane. Najpierw chorował moj mąż i musielismy odwołać wyjazd, na kolejny weekend ja wylądowałam w szpitalu....Mam nadzieję, że ten będzie udany chociaż nieplanowany (może to i lepiej ;) ). Ale zapowiada się fajnie :) Oby jeszcze słoneczko wyszło zza tych paskudnych chmur i żeby każdy z Was miał super weekend, świetną pogodę, fajne imprezy, niezapomniany początek wakacji...I takie tam ;)

Poza tym w niedzielę kończy się Katalog i ciekawa jestem z jakim wynikiem go zakończę. Póki co jestem zadowolona bo punktów mam sporo a jeszcze dziś Izunia złożyła przeogromne zamówienie! :)

Czekam też na nową paczuszkę z lakierami. Ciekawe jak się sprawdzą. Jak już ona przyfrunie to Wam pokażę jakie kolorki znalazłam :)

Dziś zamierzam ogarnąć całe mieszkanie od A do Z - mam wenę na porządki no i nie cierpię nieporządku brrr... Pranie już wstawione. Zaraz zabieram się za robienie ciasta truskawkowego bo naszła mnie na nie przeogromna ochota hehe ;) Nie odmówię sobie też mega porcji lodów na które od jakiegoś czasu mam chętke, ale czekałam aż jakaś wróżka sama je przyrządzi ;) Tak, miałam lenia i przyznaje się bez bicia. Dziś mam od dawna upragniony przypływ energii i muszę to wykorzystać ;P


Zaczerpnięte z fb ale jakie piękne. Do roboty Gwiazdki :*...Chwytać ten dzień! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz