sobota, 29 czerwca 2013

Manhattan Quick Dry 60 sec 67S





Stawiamy na kolor?! Bo czemu by nie? Mamy lato! Koniec więc z jasnymi kolorami, nie będziemy się ograniczać:) Kolorów do wyboru jest cała tęcza.

Wczoraj zawitał kurier z paczuszką a w niej lakiery Manhattan :) Zakupiłam jedynie trzy na próbę i póki co z pierwszego jestem bardzo zadowolona :)  Kolorek jest nieco bardziej intensywniejszy niż na zdjęciu. Wystarczy jedna warstwa bo lakier ładnie pokrywa płytkę, jednak ja jak zawsze nałożyłam dwie warstwy. Nie tworzą się prześwity, lakier szybko schnie...Zakup udany ;) Ciekawe jakie będą dwa następne, ale o tym w kolejnych postach ;)

Jak Wam się podoba taki kolorek? Ja się dobrze w nim czuje i kolor bardzo przypadł mi do gustu. Zobaczymy jeszcze ile dni wytrzyma w nienaruszonym stanie :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz