czwartek, 6 czerwca 2013

Paznokcie lata

Manicure wykonuje zazwyczaj co 5-6 dni. Przyznaję , czasami mam na grzbiecie lenia i nie chce mi się do tego zabierać. Ale zaraz karcę siebie w myślach i biegam po łazience zbierając wszystkie potrzebne rzeczy :)


Wcześniej malowałam pazurki na jasne kolory, ale teraz mamy wiosnę, więc częściej decyduję się na żywe kolorki. Dziś wybrałam  lakier Very Me Vinyl  Vibrant  Pink . Lakierów mamy teraz na rynku całe mnóstwo! Nie muszą to być drogie lakiery. Ja wybrałam akurat ten, ponieważ bardzo podoba mi się jego kolor, dostałam go za ok 6 zł więc nie majątek. A lakier super kryje i wystarczy jedna warstwa. Także  to jest dla mnie na duuuży plus. 


Na samym początku dokładnie usuwam poprzedni lakier. 
Następnie nakładam na skórki preparat, który pomoże mi je ładnie usunąć. Chciałam zrobić zdjęcie jak  dokładnie wygląda żel do usuwania skórek, ale zapomniałam że nie mam trzeciej ręki ;) Ja używam żelu z Oriflame - Oriflame Beauty, cena standardowa 22 zł, ale można trafić na okazję i kupić go w połowie  :) jak posiadasz numer członkowski to masz go jeszcze taniej ;) Żel delikatnie wcieram i czekam :) Za chwilkę zabiorę się za usuwanie skórek.

Teraz delikatnie skracam paznokcie i nadaję im kształt a następnie poleruję płytkę paznokcia.
Po takim czasie mogę już śmiało zacząć usuwać skórki. Używam w tym celu patyczka. Obcążków nie używam. Nie umiem się nimi zbytnio posługiwać. Ja wiem, że niektórzy otworzą oczy ze zdziwienia ;) ale kiedyś, już dosyć dawno temu próbowałam usuwać skórki obcążkami i polała się krew. Oj bolało :P
Myślę, że moje paznokcie są już przygotowane do nałożenia lakieru. Wcześniej pomaluję je bazą pod lakier. Może być również zwykły bezbarwny lakier. Dzięki temu unikniemy przebarwień na paznokciach. 

I już prawie gotowe. Patyczkiem kosmetycznym oraz zmywaczem do paznokci usuwam resztki lakieru.  
Teraz mogę się ciszyć ładnym kolorem i (prawie) idealnym manicure przez ok 5 dni :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz