niedziela, 2 czerwca 2013

To Wam się spodoba! :D

I już niedziela. Z miejsca pozdrawiam Szymona i Kingę, dziękuję za super weekend :* ściaskaaam!!! :) I oby takich spotkań było więcej :)

Wracając do niedzielnego południa, cóż...w tv mogę sobie obejrzeć powtórki, więc dla odmiany włączyłam stare disco :D a niech sobie ta muzyczka płynie. Lubię jej słuchać zwłaszcza takich starych kawałków. W takim klimacie lat 80-90 fajnie mi się pisze. I fajnie pracuje. Chociaż niedziela jest od odpoczynku, ja chcę Wam pokazać nowy Program Lojalnościowy. Jak dla mnie najlepszy od kilku ładnych Katalogów. No ale sami zobaczcie :)







Więcej informacji zasięgniecie pisząc do mnie na basiawx1@gmail.com 
Piszcie śmiało. Tzn piszecie i to mnie strasznie cieszy! Piszcie więcej :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz