piątek, 7 czerwca 2013

No i jest pięknie!

Przyznam Wam się szczerze, trochę mnie Oriflame denerwuje. Są takie momenty, że mam niezłego nerwa i tak np cały tydzień czekałam aż pojawi się ulotka dotycząca Katalogu 9. Ponieważ mam liczną grupę chciałabym przekazać im wszystkie informacje wcześniej. Jednak nie mogłam tego zrobić bo takowa informacja pojawiła się dopiero dzisiaj :( No dobrze, wybaczam. Mam nadzieję, że firma pójdzie nam na rękę i takie informacje pojawiać się będą przynajmniej w połowie tygodnia przed rozpoczęciem nowego katalogu.

Czytam maila i co ja widzę! Oferta na pierwszy tydzień tak mnie pocieszyła, że wszystkie złości przeszły :)

Cieszę się tym bardziej, ponieważ mam już zamówienie ponad 40- punktowe, więc zestaw będzie mój. I dodatkowo do mojego zespołu nareszcie dołączył mężczyzna :) Pewnie jeden z kosmetyków pojawi się również w kolejnym rozdaniu ;) Kiedy zobaczyłam Wasze komentarze odnośnie perełek byłam bardzo zaskoczona, że tyle osób je kocha a jednak większość z Was nie należy do mojego zespołu. Słodziaki kochane....ZAPRASZAM DO MNIE! :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz