czwartek, 27 czerwca 2013

Rozdanie 2 :)



Jakiś czas temu obiecałam Wam, że nie poprzestanę na jednym rozdaniu. Tym bardziej, że Wasz udział w zabawie przeszedł moje najśmielsze oczekiwania! <3
Komentarzy, udostępnień oraz polubień było bardzo dużo o czym świadczy liczba osób na moim FunPage :) Także nie jest to żadna ściema ;) ...Dziękuję :*

Mam dla Was nową, otwartą jedynie do zdjęcia bazę pod makijaż Giordani Gold o wartości ok 32 zł :)



Baza Giordani Gold jest idealnym uzupełnieniem podkładu Giordani Gold. Po jej nałożeniu cera będzie wygładzona i miękka w dotyku. Znacie bazę Giordani Gold? Mam nadzieję, że zaskoczyłam Was pozytywnie :*

WARUNKI ROZDANIA:

1.Polub mój FunPage Oriuroda ---> KLIK

2. Udostępnij rozdanie na swojej tablicy ---> KLIK

7 lipca dowiecie się do kogo powędruje baza Giordani Gold :)

Zapraszam również do supskrypcji mojego bloga, oraz dołączenia do witryny :)



9 komentarzy:

  1. Chętnie biorę udział,dołaczyłam się do witryny jako Agap Agap:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Pozdrawiam cieplutko i zyczę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam i zachęcam :) Wiem że GG cieszy się popularnością dlatego wybieram dla Was właśnie te kosmetyki. Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgłaszam się :)
    obserwuję jako mariusz130185 :)
    fcb Lidia Ł. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam sie
    Obserwuje bloga jako Joanna Szczepańska
    Fcb Joanna Szczepańska

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Jane Lo
    Na FB: Alena Dubrowskaja

    OdpowiedzUsuń
  7. :) Bardzo sie cieszę :)Już szykuję dla Was kolejną niespodziankę, ale to za jakiś czas ;P

    OdpowiedzUsuń