poniedziałek, 10 czerwca 2013

Na szybko...

Niestety, ponieważ przez te cholerne burze mam problemy z internetem :(
Ale i tak biegnę do Was z wiadomością co do nowego Programu Witamy :)


A do tego super Program Lojalnościowy dodany w poście wcześniej ;) i wpisowe wynoszące tylko 1 zł :)
Wiele razy pytacie kiedy trzeba WPŁACAĆ DO MNIE  wpisowe. Już Wam wszystko wyjaśniam :) 
Wpisowe dołączone jest do fakturki tylko i wyłącznie wtedy kiedy zrobicie jakiekolwiek zamówienie w Katalogu. Jeżeli przykładowo zarejestrujecie się dziś lub jutro, ja Wam wyślę wszystko co jest potrzebne pocztą i nie zrobicie żadnego zamówienia to wtedy nie wpłacacie tego majątku jakim jest 1 zł :) Natomiast jeżeli zrobicie zamówienie w tym Katalogu bądź w następnym wtedy do fakturki dopiszą Wam 1 zł wpisowego. I oto cały koszt. Także sama rejestracja i próba a nawet sprawdzenie jak się zbiera zamówienia itd są zupełnie darmowe. Właśnie wiele osób z mojej grupy w ten sposób zaczęło swoją przygodę z Katalogiem. Spróbowali :)

Wspomniałam wcześniej o Programie Lojalnościowym. Poniżej podaje link jak wygląda suszarka za 1 zł :) W sumie suszarka jak suszarka, ale każdy z nas lubi oszczędzać i za 1 zł myślę, że większość się skusi aby ją mieć :)

KLIK - filmik :)

2 komentarze:

  1. fajna stronka ;) a suszarkę można zdobyć za 9,90 zł z tego co wyczytałam na stronie Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie tak :) Wszystkie warunki opisałam w poście o ofercie lojalnościowej :) Mam nadzieję, że suszarka będzie fajna bo mam chęć ją zdobyć ;)

    OdpowiedzUsuń