poniedziałek, 17 czerwca 2013

Z optymizmem w nowy tydzień!

Weekend , weekend i już po. Nam się troszkę skomplikował ze względu na chorobę męża, ale najważniejsze, że już czuje się lepiej. Kinia i Szymoń- wybaczcie :* Wszystko da się nadrobić  :)

Otwieram dziś pocztę i widzę ofertę na drugi tydzień katalogu. Hmm również mi się podoba, ale wiem, że perełki zrobiły prawdziwy szał! Było dużo więcej zamówień niż to zwykle bywa w pierwszym tygodniu obowiązywania Katalogu :) Ponieważ moje zamówienia rozkładają się praktycznie na każdy tydzień, więc pewnie i tym razem skorzystam z oferty.


Kolejna fajna wiadomość dla wszystkich, którzy czekają na dzień 20 czerwca ;)
Już niedługo dowiemy się do kogo powędrują perełki. Ale szykuję dla Was coś nowego i mam nadzieję, że tym razem zainteresowanie będzie również tak ogromne jak przy pierwszym rozdaniu.

Dla tych którzy jeszcze nie czytali postu o perełkach:

1. Polub mojego FunPage Oriuroda --> KLIK

2. Udostępnij moje "pierwsze rozdanie " na swjojej tablicy --> KLIK

I czekajcie do 20 czerwca :)))

Pamiętajcie też o Ofercie Lojalnościowej, która jest zupełnie inna niż do tej pory:


Powiem Wam tak szczerze i od serca. Firma baaardzo się stara, możemy mieć fajne kosmetyki, które tak na prawdę będą za darmo.  Tak jak np z tej oferty lojalnościowej. Jedna osoba zapytała mnie "jak to darmo jak tam jest cos koło 20 zł?" :) Wytłumaczyłam. Nie chcę pisać tutaj publicznie jak to działa, ale jeżeli chcesz wiedzieć to zwyczajnie napisz do mnie maila. Kontakt do mnie znasz ;)

Ok. Póki co uciekam na śniadanko :)

A!!! I co najważniejsze! Na cały tydzień i na całe życie! Życzę sobie i Wam tego samego :)


Ściskam! :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz