sobota, 15 czerwca 2013

WRACAM!!!

Uf! Tydzień czasu odizolowana od Was, tydzień czasu bez internetu, istne wariactwo... Jak to dawnej ludzie żyli bez tego magicznego pudła? Nie wiem, nie mam pojęcia i wiecie co, nie chcę się dowiadywać ;P

Jak Wam się udały zakupy z Avanti? Ja boleję nad stratą, ponieważ sandałki, które namierzyłam już kiedyś w moim rozmiarze zostały wykupione. Zastąpiłam je sukienką...koralową...z kołnierzykiem :) I też jestem zadowolona.

Zaopatrzyłam się również w nowe cienie do powiek a później znalazłam identyczne na allegro:




Dla zainteresowanych podaję linka : KLIK
Jestem zauroczona kolorem turkusowaym! Same cienie może nie są aż tak doskonałe, ale dosyć długo utrzymują się na powiece. Po ok 2-3 godzinach poprawiałam delikatnie makijaż, ale nie stanowiło to dla mnie większego problemu. Cienie kosztowały ok 15 zł., więc też nie majątek.

Turkusik rządzi jak dla mnie :)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz