piątek, 31 maja 2013

ROZDANIE PIERWSZE

Tak jak wspomniałam wcześniej mam dla Was niespodziankę :) Jest nią:  puder w perełkach Giordani Gold Festive.                                                             



Aby go zdobyć należy spełnić następujące warunki :  

1. Polub mojego FunPage Oriuroda  --> Kliknij

   2. Udostępnij moje " pierwsze rozdanie" na swojej tablicy -->Kliknij

Już 20 czerwca dowiecie się kto otrzyma puder w perełkach Giordani Gold :)

Mam nadzieję, że pomysł i nagroda bardzo Wam się spodobają ;) Jeżeli tak, to obiecuję, że na pierwszym rozdaniu nie zakończę :) 

Ściskam mocno!!! :*


4 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę :))) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo sie cieszę, że puder cieszy się takim powodzeniem. Trzymam za wszystkich i każdego z osobna kciuki. Już szykuję nagrodę na następne rozdanie ;) Mam nadzieję, że również bardzo Wam się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń