niedziela, 26 maja 2013

SARPIO

"Nawet papier toaletowy wie, że trzeba się rozwijać"...cytat znaleziony w internecie, ale jaki prawdziwy :) Każdy wie, że podstawą sukcesu jest nieustanny rozwój. Dlatego i ja miałam przyjemność uczestniczenia w szkoleniu SARPIO. A co to takiego? SARPIO to system sprzedaży i rekrutacji w Oriflame.  Jednak to nie takie proste dostać się na szkolenie SARPIO. Mnie się udało i zakończyłam je sukcesem :) Były to 4 zjazdy po 8 godzin. Jednak, aby móc brać udział w kolejnym zjeździe trzeba było spełnić wszystkie warunki.
Dzięki SAPRIO wiele się nauczyłam, bo szkolenie to uczy nas pracy w zespole, poczucia obowiązku i bycia Liderem w pełnym tego słowa znaczeniu. Poznałam wiele wspaniałych osób.

Szkolenie prowadziła Agnieszka Bednarz- Regionalny Kierownik Sprzedaży w Oriflame Poland, osoba niezwykle sympatyczna i radosna :)

Zdj.2 Chuck :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz