wtorek, 28 maja 2013

Nowa dłuuugo szukana kopertówka nareszcie jest moja! :D

A szukałam jej bardzo długo. Znalazłam dopiero na Plantach w Kielcach.  I chociaż do wyboru miałam inne kolory tj. koralowy, beżowy i czarny to jednak zdecydowałam się na jasny odcień niebieskiego. Kocham niebieski! :) Ale nie dlatego wybrałam ten kolor. Torebka świetnie pasuje do białej sukienki czy białych spodni, ale nie tylko... Koralowego już za dużo, czarny jest smutny jak na lato a beżowy mdły. Zależy też od stylizacji. Ale tak sobie ubzdurałam i już ;P
A oto ona :)

Paseczek jest odpinany tak więc śmiało sprawdzi się na dzień jak i na wieczorne wyjścia :)  Torebka wcale też nie jest taka mała. Pomieszczę w niej sporo drobiazgów, które każda kobieta zawsze powinna mieć przy sobie. Powinna albo i nie powinna, ale ma ;)
Ogólnie zakup udany a ja jestem zadowolona :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz