wtorek, 28 maja 2013

Co to jest ten Program Witamy???

Jeżeli właśnie dołączyłaś do Orifame lub zamierzasz to zrobić MUSISZ wiedzieć, że na samym początku Twojej przygody z tą firmą czeka na Ciebie wiele niespodzianek. Jedną z nich jest właśnie Program Witamy. Trwa on trzy Katalogi i jest zdecydowanie najprostszą drogą do zebrania fajnych nagród za sumę 3 zł (w każdym Katalogu nagroda wyniesie Cię symboliczną złotówkę )

Zdjęcie przedstawia Program Witamy w obecnym Katalogu. wpisowe równe jest 1 zł ale tylko wtedy kiedy zrobisz jakiekolwiek zamówienie :) Rejestracja oraz paczka z Katalogami  nic nie kosztuje. Ale czy nie jest warto zapisać się do Oriflame i zbierać fantastyczne nagrody oraz zarabiać na własne drobne wydatki?
Tak jak wspomniałam Program Witamy trwa 3 Katalogi. Po rejestracji otrzymujesz ode mnie zestaw Katalogów, cennik oraz inne dodatkowe informacje, które ułatwią Ci start w Oriflame. Aby zebrać nagrody wystarczy zebrać w Każdym z 3 Katalogów zamówienie na 80 punktów i więcej. 80 -punktowe zamówienie już gwarantuje pierwszą nagrodę. I w ten sam sposób robisz to dokładnie przez 3 Katalogi :) 
Jest to proste. Przecież Twoje koleżanki, koledzy, sąsiedzi, znajomi, rodzina używają:
-pasty do zębów, mydełka, szamponu, płynu do higieny intymnej, dezodorantu itd, po prostu dbają o siebie :) Dzięki temu, ze pokażesz im Katalog będziesz mogła zarobić sobie troszkę pieniążków na każdym produkcie. Każdym jednym. Od tego macie cennik i macie mnie :)  każdej chwili jestem gotowa Wam pomóc.

No dobrze. Więc teraz po mojemu ;) osobiście uważam, że warto spróbować chociażby zebrać zamówienie. Jeżeli w ciągu 2 katalogów od dnia rejestracji nie uda Ci się zebrać zamówienia lub uznasz, że to nie dla Ciebie, Twój numer członkowski po prostu nie zostanie aktywowany. Jeżeli chcesz mnie o coś zapytać a może chcesz się zapisać do Oriflame i dołączyć do mojej grupy zapraszam do kontaktu : wyślij maila na basiawx1@gmail.com , na wszystkie maile odpowiadam i pamiętaj, że jestem po to żeby Ci pomóc :)
Jeżeli chcesz wiedzieć jaka jest różnica w cenach przed rejestracją i po rejestracji, ile możesz zarobić... napisz do mnie :) Ja nie jestem jedną z tych, które na siłę będą chciały "wkręcić" Cię w Oriflame :)  Sama podjęłam decyzję o zapisaniu się po ok pół roku. Wiem, że przed rejestracją zawsze jest dużo pytań i wątpliwości. Dlatego też pomogę Ci i odpowiem na każde jedno Twoje pytanie :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz