wtorek, 28 maja 2013

Pijmy na zdrowie … Ale nie katujmy się dietami!

Kto zna koktajle Natural Balance, ten wie, że są nie tylko smaczne ale przede wszystkim ZDROWE. Tak są zdrowe. Półki sklepowe uginają się od soków, reklamy telewizyjne aż „krzyczą” o zdrowych suplementach diety. Jest tego całe mnóstwo. Swego czasu piłam Aqua Slim i na tym się skończyło. Po wstąpieniu do Oriflame jedynie słyszałam o Natural Balance i widziałam katalog na którym koktajle zachęcały do spróbowania. Nie od razu zakupiłam koktajl bo chciałam szybko stracić na wadze i to dzięki Aqua Slim. Co za głupota. Szybko nie znaczy zdrowo. Dlatego po kilku szkoleniach o Koktajlach Wellness doszłam do wniosku, że pora zmienić nawyki żywieniowe. I tak oto czekoladowy koktajl stał się dla mnie numerem 1.
Oprócz smaku czekoladowego mamy jeszcze do wyboru koktajl waniliowy i truskawkowy. Ten ostatni najmniej mi smakuje. Może dlatego, że uwielbiam czekoladę wolę smak czekoladowy J
Oto co pisze firma na temat koktajli Natural Balance:
Główne korzyści
Unikalna formuła koktajli Natural Balance służy dwóm celom:
1. Wspomaganie odchudzania

Wiele osób rozpoczyna stosowanie koktajli Natural Balance, aby ułatwić sobie walkę ze zbędnymi kilogramami, a następnie kontynuuje ich spożywanie, by utrzymać dobrą kondycję.
·         Koktajl Natural Balance to produkt o niskim indeksie glikemicznym, który reguluje stężenie insuliny, co z kolei wspomaga utratę zbędnych kilogramów.
·         Zrównoważone stężenia cukru we krwi uspokaja apetyt i zmniejsza chęć podjadania słodkich przekąsek.
·         Koktajl Natural Balance zapewnia niezbędne składniki odżywcze, przy jednoczesnym zminimalizowaniu wartości kalorycznej napoju.

2. Pełnia energii i koncentracji
·         Podczas, gdy wielu osobom po południu zaczyna powoli brakować sił, Ci, którzy piją koktajl Natural Balance, cały dzień cieszą się pełnią energii i koncentracji.
·         Koktajl Natural Balance to zdrowa przekąska, która dostarcza bogactwa składników odżywczych, a jednocześnie jest niskokaloryczna


Wszystko ładnie, pięknie. Każda firma chwali swój produkt. Skąd więc pewność, że są one zdrowe i smaczne? Stąd moi drodzy, że wzrasta liczba Klientów na produkty Koktajle Natural Balance. Stąd, że prowadzone są szkolenia na ten temat, także wszystko mamy czarne na białym. Możemy też zaczerpnąć opinii osób, które je spożywają. W Oriflame mamy do dyspozycji przewodnik Wellness. Znajdziecie tam dosłownie wszystko: m.in. jaki niedobór witamin może wpłynąć na twoje zdrowie, droga naturalnej utraty wagi, księga przepisów, doradcy naukowi i wiele wiele innych. Warto to wszystko wiedzieć. Chodzi przecież o nasze zdrowie.

A oto moja kolekcja Wellness :) O zupkach napisze innym razem. 
Jak widać na załączonym obrazku koktajle rozpakowane :) Ale uwierzcie mi, najmniej pozostało czekoladowego ;P Nie stosujcie głodówek, nie katujcie się dietami. Ruch i zdrowe odżywianie do sukces do wymarzonej sylwetki ale i przede wszystkim zdrowia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz