poniedziałek, 27 maja 2013

Co to za moda na kremy BB? Ja nie wiem o co chodzi...

Właśnie dzisiaj rozmawiałam ze znajomą w drogerii, kiedy to wybierałam odpowiedni krem BB. I dokładnie takie pytanie mi zadała - co to za moda na te kremy? :) Kochana Gosia :) Odpowiem jej na blogu i każdej osobie, która jeszcze nie orientuje się dlaczego warto mieć taki krem w swojej kosmetyczce. Póki co zaopatrzyłam się w Garniera, ale już niedługo krem BB pojawi się także w Oriflame. Taką informację otrzymałam i mocno w to wierzę bo nie chcę przepłacać ;P Nie, nie jestem skąpa, ale jak mogę mieć coś taniej to skorzystam jak każdy.
O produkcie Blemish Balm ( BB ) zrobiło się głośno już jakiś czas temu. Jest to kosmetyk pielęgnacyjny o właściwościach ochronnych i nawilżających. Mogą sobie pozwolić na niego kobiety o różnych typach cery. BB jest idealny na letni makijaż. Nawilża skórę, ujednolica jej koloryt, niweluje drobne niedoskonałości oraz dodaje cerze blasku. Dodatkowo zawarte w kremie filtry SPF zapewniają ochronę przed słońcem.

Zrzuć makijaż na lato! Pozwól skórze oddychać, niech odpocznie, nabierze blasku. Nie katuj swojej skóry. Latem krem BB możesz śmiało używać  w wersji solo a to dlatego, że nie obciąża skóry, nie waży się i nie spływa. Wystarczy tylko jedna tubka kremu BB...i masz o wiele więcej miejsca w swojej kosmetyczce :) 
Jestem zadowolona z zakupu. Mam nadzieję, że już niedługo taki krem faktycznie znajdzie się w Katalogu Oriflame. Czekam na to z niecierpliwością :)

Gosiaczku mam nadzieję, że teraz sama pofruniesz  do drogerii i zaopatrzysz się w krem BB :) 

A co mogę Wam polecić z Oriflame. Często i gęsto zadajecie mi pytania odnośnie lekkiego kremu, który jest sprawdzony i dobrze nawilża. Niestety nie używałam wszystkich kremów. Mam dwa które z czystym sumieniem mogę Wam polecić. Świetnie nawilżają, nie zatykają porów, zamawiam je często i Klientki są zadowolone. Powracają właśnie do tych kremów. Warto wcześniej zaopatrzyć się w próbkę :)
Oriflame! czekamy na BB Oriflame ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz