sobota, 25 maja 2013

Mój pierwszy dzień...

Założyłam tego bloga dosłownie przed chwilką. Jest to mój pierwszy dzień :)Wiem, że blogów jest mnóstwo, ale skoro tyle osób je pisze, dlaczego ja mam tego nie robić ;) Mam nadzieję, że nie będę przynudzać a wszystkie moje posty będą ciekawe,pomocne, że będę inspiracją dla Was a Wy dla mnie. Mile widziane jest dobre słowo jak i sama krytyka, przecież nikt doskonały nie jest ;)

Interesuję się przede wszystkim modą oraz urodą- chyba jak większość z nas :)
Lubię dobre kosmetyki a także często śledzę FashionWeek. Uczę się makijażu, jestem samoukiem. Przyznaję się też bez bicia, ukończyłam kurs makijażu Oriflame i to bardzo mi pomogło. Dzięki temu mam swoje zainteresowania, które rozwijam, które sprawiają, że codzienna rzeczywistość nabiera różnych kolorów :) 
Jestem też menagerem Oriflame. Zapisałam się lekko ponad rok temu i staram się "rosnąć w siłę" Moja grupa jest niesamowita. Nie dlatego, że wszyscy są w Oriflame, ale dlatego, że mamy świetny kontakt. Spotykamy się w weekendy lub też każdego dnia na fb :) 
Poza tym lubię gotować. Mimo, ze wcześniej uciekałam z kuchni gdzie się tylko dało, tak teraz lubię przyrządzać różne potrawy. Czasami chyba mi to słabo wychodzi ;P ale co tam, od czegoś trzeba zacząć.

I tak oto zaczynam moją przygodę z blogiem. Więcej informacji o mnie będę stopniowo ujawniać w swoich dalszych wpisach :)
https://www.facebook.com/pages/Oriuroda/170790009734563?ref=hl - zapraszam również na mojego FunPage Oriuroda :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz