czwartek, 30 maja 2013

Smutasy... z serii moje przemyślenia...

Obserwując niektóre FunPage  czy blogi robi mi się strasznie smutno na serduchu :( skąd w Was (odnoszę się do autorów) jest tyle smutku i przygnębienia? Przecież życie jest piękne. Ktoś Wam je darował a Wy korzystajcie z każdej minuty, z każdego dnia. Zdarzają się różne sytuacje w życiu. Czasami jest to takie trudne... Ale budzicie się rano, wstaje słońce, dzień powoli płynie do przodu. Powoli...Dziwnie to brzmi bo czas pędzi - często o tym się słyszy. Kiedyś będzie za późno na niektóre rzeczy. Przeczytałam gdzieś ..." nie chcę się już nigdy odnaleźć...jestem niczym ". Jejku :( Czasami zastanawiam się co takiego musiało się stać skoro do głowy przychodzą takie myśli. Niepowodzenia zdarzają się każdej jednej osobie żyjącej na tym świecie. Nie będzie wiecznie źle! Za dzień, tydzień, miesiąc na pewno wszystko się odmieni na lepsze. Smutaski przecież wszystko zależy od Was samych. Pewnie pomyślicie sobie - a co ja tam wiem...
Ale musiałam coś napisać na ten temat. Nie lubię kiedy ludzie się smucą. Powodów do smutku jest bardzo dużo, wiem o tym. No, ale  życie jest za krótkie żeby z dnia na dzień przestać się nim cieszyć.
Główki do góry! Jutro znów wstanie dzień  i może pojawi się tęcza :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz