poniedziałek, 27 maja 2013

Hej, czy naprawdę mogę zarobić tysiące???

Zacznijmy od złotówek J Bo przecież za siedzenie nikt nam nie zapłaci, prawda? Zapomnij w Oriflame o Katalogach, o kosmetykach. Skup się na biznesie. Zacznij myśleć o tym, że w bardzo fajny i interesujący sposób możesz zacząć zarabiać tysiące. Wcale nie ściemniam. Dlaczego tyle osób zapisuje się do Oriflame? Dlaczego wpisując w google „Oriflame-praca” itp. Znajdziesz całe mnóstwo stron? Bo te osoby wiedzą już, że to czysty zysk. Ja też to wiem.  Oczywiście na samym początku  w ogóle była to dla mnie czarna magia. W sumie nie wiem dlaczego nie chciało mi się nawet słuchać na ten temat. Myślałam, że to totalna bzdura. Dziś wiem, że mogłam zacząć od zaraz i już dużo wcześniej mieć to co teraz mam. Ale lepiej późno niż wcale. No dobrze. To teraz opowiem Wam jak zarobić te tysiące :)
Wiesz już, że pierwsze co musisz zrobić to zarejestrować się w Oriflame, żeby zacząć swój biznes. Nie ma innej drogi. Dzięki temu, że otrzymasz numer, hasło a dokumenty będą znajdować się w firmie będziesz mógł zacząć brać się ostro do roboty. Ja mieszkam na wsi i idę ciągle do przodu. Mam swoją grupę i w dalszym ciągu poszukuję nowych osób do współpracy. Mamy świetny kontakt i nie zrezygnuję z tego co udało mi się osiągnąć do tej pory:) Myślę, że każdy może to osiągnąć a wystarczy odrobina chęci, trochę czasu, komputer, katalogi, łącze internetowe. Wcale nie potrzebujesz kredytu i milionowego wkładu w ten biznes.
Oto co trzeba zrobić. Cały sukces tkwi w planie marketingowym. Zarabiamy dzięki punktom.

1punkt to ok 2.5 zł

Tabela bonusów wynikowych:
Rabat grupy
% OH (obrót handlowy) grupy
Liczba punktów (PP) w okresie obowiązywania Katalogu
21%
7500
18%
5000-7499
15%
3000-4999
12%
1800-2999
9%
  900-1799
6%
  450-899
3%
0%
  200-449
      0-199

Załóżmy, ze zapiszesz w swojej grupie 3 osoby:
1 osoba złoży zamówienie na 200 punktów;
2 osoba złoży zamówienie na 50 punktów;
3 osoba złoży zamówienie na 150 punktów;
Ty złożysz zamówienie na 200 punktów

Wtedy suma punktów 1+2+3 ( trzech osób Twojej grupy )+Twoje punkty = 600 punktów

600 punktów to według tabeli z cennika już 6% rabatu. I obliczamy obrót handlowy:

600( punkty grupy)*2,5 (zł)=1500
1500*6%=90 zł

90 zł zarobiła cała Twoja grupa. Ponieważ według tabeli: 1 osoba ma 200 punktów a to jest 3% premii, dostaje ona według obliczeń wyżej 15 zł. Druga i trzecia osoba nadal mają poziom 0
Ty w tym momencie masz zarobek: 90- 15 (premia 1 osoby)= 75 zł

Wyobraź sobie teraz, że zapisałeś 10, 20 czy 100 osób. Niech tylko co 5 zacznie robić to co Ty.
Widzisz już dlaczego warto zacząć budować tutaj swój biznes? Pomijając fakt, że otrzymujesz wsparcie od firmy. Kosmetyki dostajesz za grosze lub całkowicie darmo. Bierzesz udział w szkoleniach, które nie są obowiązkowe, ale warto z nich korzystać. Otrzymujesz premie utrzymując swój poziom % Tutaj można zarobić tysiące i wiem, że niektóre osoby tak zarabiają w Oriflame. Dążą do celu, nie odpuszczają, nie marudzą mimo niepowodzeń. Dziś nie wyszło- jutro będzie lepiej. Człowiek uczy się na błędach.
Błędy rzecz ludzka :) 
Zapraszam do odwiedzania również mojej strony www.ori-uroda.pl gdzie znajduje się więcej informacji na temat Oriflame i w ogóle wszystkiego co z Oriflame jest związane.
Pa :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz