niedziela, 21 lipca 2013

Zegarek, woda...kasa....

Ogromna liczba osób odwiedza moją stronę i ogląda najnowszy katalog. Katalogi z reguły są ciekawe same w sobie. Każda z nas chętnie przegląda kolejne kartki i pociera strony z nowymi zapachami :) No tak to już jest. Bardzo wiele osób zamawia kosmetyki ale jest też ogromna liczba osób które tego nie robią. Powodów jest kilka: nie interesują się kosmetykami katalogowymi, nie mają dostępu do katalogu, nie mają znajomej Konsultantki itp.
Osobiście znam osoby, które nie chciały mieć styczności z katalogiem a dziś same są Konsultantkami lub też Klientkami z numerem członkowskim. Jak wiadomo kobieta zmienną jest :) i coraz częściej sprawdza się to również z Oriflame :) Ja sama miałam mieszane uczucia. Owszem, zamawiam kosmetyki, mam ich bardzo dużo ponieważ sporo też otrzymuję z przeróżnych programów. Jednak prawda jest taka, że nie samym Oriflame żyję, chodzę po drogeriach i często skuszę się na inne kosmetyki :) Jak każda z nas. Posiadanie numeru członkowskiego Oriflame oraz budowanie grupy daje mi wiele możliwości. Pisałam już o tym wcześniej a także na FunPage Oriuroda. Po prostu  oszczędzam na jednym i wydaję na coś innego ;)
Oczywiście zapraszam do zadawania pytań i kontaktu na basiawx1@gmail.com 

Pytanie które zadajecie najczęściej to pytanie dotyczące kosztów oraz obowiązków jakie na Was czekają po wstąpieniu do Klubu.
Odpowiadam :)
Kosztów nie ponosicie chyba że 1 zł lub 19 zł wpisowego (w zależności od katalogu), wpisowe się zwróci.
Obowiązków nie ma. Masz numer i tyle. Jak chcesz to zamawiasz a jak nie to nie. Ale zawsze jesteś na plus z tym, że masz własną stronkę, logujesz się i widzisz dodatkowe oferty itd.

A teraz Nowy Program Witamy :) Wpisowe równe jest 1 zł jednak doliczane jest dopiero do pierwszego zamówienia.Tym samym rejestracja zupełnie nic nie kosztuje. katalogi oraz inne materiały otrzymasz pocztą.




Najbardziej kusząca jest moim zdaniem woda. Zapach bardzo mi się podoba :) Jeżeli chodzi o zegarek, cóż...jedne dziewczyny są nim zachwycone inne nie. Ja jestem po środku. Jak dla mnie szału nie ma ale za 1 zł chyba warto? :)

Natomiast oferta na pierwszy tydzień katalogu jest bardzo kusząca.

A najbardziej kusząca zapewne będzie dla Was oferta dla Sponsorów:




Jak widać w Oriflame nie musi chodzić wcale o zamawianie kosmetyków. Można się skupić na zarabianiu :)
Szczerze zapraszam do zadawania pytań. 
Teraz już uciekam a Was ściskam i życzę kolorowych koszmarów ;):*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz