poniedziałek, 8 lipca 2013

Mgiełka do ciała Nature Secrets

Fantastyczny zapach zamknięty w średniej wielkości buteleczce. Pojemność 150 ml. Jest to moja ulubiona mgiełka zapachowa. Na zdjęciu dwie buteleczki są już puste, ale słuchajcie akurat ten zapach i ta mgiełka są dla mnie niezastąpione. Używam jej każdego dnia i będę używać ponieważ fajnie chłodzi skórę i ten zapach...Bardzo żałuję, że nie możecie go teraz powąchać, niestety tak się nie da :/

W Oriflame do wyboru są dwie mgiełki z tej serii. Jedna o zapachu lawendy i figi <3 druga o zapachu mięty i maliny. Przyznaje się szczerze, że mięta i malina nie zachwyciły mnie aż tak jak lawenda i figa. Nie zaiskrzyło między nami i w całości swój zachwyt przelałam na drugi zapach.



Przy codziennym stosowaniu mgiełka wystarcza mi na ok półtora miesiąca. Jest bardzo łatwa w użyciu i super orzeźwia, zapach długo utrzymuje się na skórze. Ja zapłaciłam za nią ok 7 zł . Jeżeli jesteś w Klubie Oriflame możesz ją mieć właśnie za taką cenę. Myślę, że to żaden majątek a zakup z całą pewnością będzie udany. Obecnie mgiełka w Katalogu kosztuje ok 20 zł. Warto poczekać na promocję ponieważ wtedy można kupić ją w połowie ceny a osoby posiadające członkostwo będą mogły ją zakupić dodatkowo 23% taniej.

Mgiełka to nie wszystko ;) Dodatkowo w Oriflame dostępne są:
-mydełko - ok 3 zł
-krem - ok 15 zł
-żel - ok 18 zł a obecnie w Katalogu można go kupić za połowę ceny (pojemność 400 ml). Tak jak mówię warto śledzić Katalog  i polować na promocję ponieważ wszystkie te produkty można kupić za połowę ceny. I warto też posiadać numer członkowski bo nawet jeżeli produkty są za połowę ceny można je mieć jeszcze dużo taniej bo o 23% mnie zapłacisz za każdy produkt.
Mgiełka , którą już poznaliście ;)
Mydełko Nature Secrets - mydełko o właściwościach nawilżających.

Krem do rąk i całego ciała Nature Secrets - zapewnia trwałe nawilżenie.

Żel pod prysznic Nature Secrets - dostępne są dwie pojemności: 250 m oraz 400 ml
Nie zawiera mydła i ma zrównoważone pH






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz