poniedziałek, 1 lipca 2013

Ja Was pytam...

Tak, tak już niedługo dowiemy się do kogo powędruje baza Giordani Gold.
informacje o rozdaniu znajdziecie ---> TUTAJ

Jestem ciekawa, bardzo ciekawa, który kosmetyk jest najbliższy Waszemu sercu ;P
Teraz ja Was pytam a Wy odpowiadajcie w komentarzach. Nie będę ukrywać, że będzie to dla mnie dużą pomocą ;)










Moje zdjęcia są baaardzo kiepskie. Padła mi bateria i tyle z tego mam. Ale przejdę może do rzeczy. pokazuję Wam tutaj trzy produkty Oriflame:
- pędzel do pudru w perełkach Giordani Gold - cena ok 35 zł
- korektor Oriflame Beauty Studio Artist - cena ok 21,50
-  potrójne cienie do powiek Oriflame Beauty Smoky Collection -cena ok 23 zł

Który z tych produktów jest dla Was taki naj...najlepszy, najbardziej potrzebny, najfajniejszy???....;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz