wtorek, 9 lipca 2013

Mały szczegół, duża zmiana

Już jakiś czas temu trafiłam na świetną stronę -->TUTAJ <-- właśnie tutaj można znaleźć takie cudeńka.
Oczywiście nie obejrzałam wszystkiego bo jest tego całe mnóstwo! I co znalazłam? Przecudne broszki, pierścionki, kolczyki, torebki....dosłownie wszystko co kochają kobiety te mniejsze i te większe. Sama zrobiłam niewielki co prawda zakup, ale za to wykonanie bajeczne. Na swój ślub kupiłam kwiat we włosy, piękną białą spinkę- kwiat, którego nie znalazłam już nigdzie więcej. Jak najbardziej polecam Wam stronkę tylko uprzedzam, zarezerwujcie sobie trochę więcej czasu niż zwykle :) szybko jej nie opuścicie ;)




 

Prawda, że to wszystko wygląda bajecznie? taki mały drobiazg a całkowicie odmieni nasz ubiór :) Ja jestem zauroczona. Ceny co prawda są przeróżne i na większą i na mniejszą kieszeń, także każda z nas znajdzie coś dla siebie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz