piątek, 12 lipca 2013

Różne bajki...




Jakiś czas temu kupiłam w drogerii  Rossmann dwa lakiery:
- wibo Express Growth nr 391, pojemność 8,5 ml
-wibo Gel Like, pojemność 8,5 ml
Lakiery są po prostu super. Kryją za pierwszym razem, nie robią smug ani nie  pozostawiają prześwitów. Przyznam Wam się szczerze, że z czystego lenistwa nie chciało mi się bawić w cieniowanie. Moje paznokcie aż się prosiły o nowy lakier, więc na szybko pokryłam je dwoma kolorami. 

Co do samych kolorów, cóż uwielbiam :) Są świetne chociaż jeden z drugim mają niewiele wspólnego ;P Ale ja lubię takie połączenia. Myślę, że fajnie to wygląda. A jak Wam się podoba?

Wybór kolorów jest przeogromny a do tego lakiery są tanie (ok 5-6 zł) Jak dla mnie są dosyć trwałe i utrzymują się ok 5 dni. Wiem, że niektóre dziewczyny używają bazy utwardzającej, ale mnie nie jest ona potrzebna. 

Plusów jest kilka:
- tani
- trwały jak za taką cenę
-szybko schnie
- dobrze kryje, wystarczy jedna warstwa
- konsystencja nie jest zbyt gęsta i dobrze pokrywa płytkę paznokcia, nie spływa i nie pozostawia smug
- posiada dobry pędzelek

Posiadam trzy odcienie lakierów wibo. Ten trzeci to kolor zielony. Niestety jego już nie pochwalę. Akurat tutaj albo miałam pecha, albo ten kolor tak ma, że muszę nakładać przynajmniej trzy warstwy żeby nie było prześwitów i smug. Te powyżej polecam i jak widać fajnie wyglądają. To taka moja ocena :)
Buziole :*








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz