czwartek, 11 lipca 2013

Jak zarobić z katalogu...


Ostatnio dostałam wiadomość od pewnej osoby, która chce dołączyć do Klubu Oriflame i kupować w sklepie internetowym bez 30% marży. Wszystko byłoby Ok, ale jest jakieś "ale", sama nie wiem jeszcze jakie i osoba ta w dalszym ciągu zastanawia się nad rejestracją :)

A rejestracja kosztuje 0 zł :)

Po rejestracji jest pod moją opieką i już ja dbam o to żeby każda informacja do niej dotarła i żeby wszystko było jasne.

Po rejestracji wysyłam paczkę w której znajdzie dwa katalogi w wersji papierowej, cennik (bez tego ani rusz!), umowę,dodatkowe informację. Paczka zupełnie nic nie kosztuje.

Miejsce zamieszkania nie ma absolutnie żadnego znaczenia. Kochani mamy przecież XXI wiek :)

***

Jeżeli zapiszesz się do Oriflame, aby kupować w sklepie internetowym bez 30% marży na własne potrzeby nie zawracam Ci głowy technikami sprzedaży i budowaniem własnej struktury,

Jeżeli zapiszesz się do Oriflame i będziesz chciał/a zarobić już większe pieniądze niż z samego katalogu możesz liczyć na szkolenia, które nie są obowiązkowe ale są bezpłatne.

W Oriflame:
- nie masz żadnego obowiązku składania zamówień. Składasz je kiedy chcesz bo to Ty o tym decydujesz.

- zamawiasz za taką kwotę jaka Tobie pasuje. Nikt z góry nie ustala, że ma to być tyle i tyle. Ty decydujesz jak duże będzie to zamówienie.

- nie musisz płacić za kosmetyki od razu kiedy kurier przywiezie paczkę. Masz na to 14 dni.

- jeżeli nie chcesz być w Oriflame po prostu nie zamawiasz i członkostwo samo wygasa.

- rejestracja kosztuje 0 zł tak więc możesz się zarejestrować i kiedy otrzymasz paczkę z katalogami po prostu spróbować zebrać zamówienie. Każdy kosmetyk będziesz zamawiać bez marży. Na każdym kosmetyku zarabiasz. Dodatkowe pieniądze trafiają prosto do Twojej kieszeni.
 za 80-punktowe zamówienia otrzymujesz nagrody.

- biorąc udział w darmowych szkoleniach kosmetycznych organizowanych przez Oriflame nauczysz się jak zrobić profesjonalny makijaż. To da Ci dodatkowy dochód oraz zwiększy Twoją sprzedaż

- oczywiste jest, że jeżeli chcesz dorobić do pensji lub kieszonkowego lub zarobić już większe pieniądze musisz poświęcić trochę czasu na Oriflame. Potraktować to jak pracę i ...pokazywać katalog znajomym, rodzinie... Podpierając ściany w sklepie też nie zarobisz. Nie ma innej możliwości. Jest to świetny sposób dorobienia 100 zł, 200 zł lub więcej do kieszonkowego. Sporo osób z mojej struktury to osoby, które się uczą i nie maja pracy. Pokazują Katalog i dorabiają sobie w ten sposób.

Miałam raz taką fajną rozmowę :) Paulinka zapisała się do Ori w zeszłym roku. Pierwsze zamówienie miała bardzo dużo ponieważ był to okres świąteczny. Jak wiadomo w tym czasie ludzie wydają mnóstwo pieniędzy na prezenty i na Oriflame także. W pewnym momencie dostałam dokładnie takiego smsa:" Basia zapłaciłam fakturę ale zostało mi 185,50 reszty i ja mam to odesłać Tobie?" :) :) :) hehe fajnie by było ;) Ale to nie były moje pieniądze a Pauliny. Napisałam jej, że może je wydać na fajne buty bo to są pieniądze które zarobiła zbierając takie zamówienie. Była zaskoczona. Wcześniej oczywiście tłumaczyłam jej jak to wygląda, ale co tam słowa ;) W realu zobaczyła, że rzeczywiście tak jest. Dziś jest świetną konsultantką i regularnie zamawia kosmetyki :) Da się? Da się :)

I tak prawdę mówiąc nie lubię zawracać sobie głowy pierdułkami. Gdyby Oriflame mi się nie opłacało, nie poświęciłabym temu nawet minuty.

Post z Programem Witamy znajdziecie --->TUTAJ    oraz  --->TUTAJ
Każdy Katalog rozpoczyna się innym Programem Witamy :)

Robiąc zamówienia i biorąc udział w różnych programach, kosmetyki otrzymujecie darmo lub za symboliczne 1 zł a zastawy za jedyne 9,90! A oto dowód ---->KLIK

Mój wybór padł na Oriflame bo mam z tego korzyść. Tak, tak będę szczera. Lubie to co robię, przynosi mi to zysk i do tego wiem, ze ori to kosmetyki świetnej jakości o czym świadczą zamówienia a także konkursy, które cieszą się ogromnym powodzeniem.

Mam nadzieję, że teraz wszystko będzie jasne a jeżeli nie to ja zapraszam do kontaktu :)
basiawx1@gmail.com

Zapraszam również do subskrypcji mojego bloga oraz dołączenia do witryny :)

A teraz uciekam na spacer z psem :) pa:*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz