poniedziałek, 15 lipca 2013

Poznajcie mój ulubiony tusz do kresek...





Tak, to tusz do kresek Oriflame Beauty Stylo. Jest rewelacyjny. Jakoś nie byłam przekonana do jego zakupu bo zazwyczaj wystarczały mi ciemne cienie aby fajnie podkreślić oko. Dziś na większe i mniejsze wyjścia używam tego eyelinera. 

 Jest bardzo bardzo prosty w użyciu, nie rozmazuje się a kreska śmiało wytrzyma cały dzień. Jest po prostu trwały i ma głęboki czarny kolor. Sama możesz wybrać grubość kresek i w ogóle nie będziesz miała z tym problemu ponieważ malujesz nim jak zwykłym pisakiem :) Jeżeli nigdy nie malowałaś kresek koniecznie musisz spróbować. Tylko pamiętaj, nie maluj kresek " w powietrzu" bo jest to dosyć trudne i uciążliwe nawet dla ekspertów. Najlepiej oprzyj łokieć o blat stołu i do dzieła :) Początkowo zanim dojdziesz do wprawy namaluj kilka kropeczek nad linią rzęs a następnie połącz je ze sobą. Zewnętrzny kącik skieruj ku górze i lekko go pogrub.
Samo malowanie kreski wydaje się dosyć trudne na początku, ale szybko dojdziesz do wprawy :)


Ten eyeliner zmywa się bez żadnego problemu. Nie ma z nim kłopotu, nie rozmazuje się i nie spływa.
Jak dla mnie ma same zalety:
-wygodny i łatwy w użyciu
- nie wywołuje alergii
- nie rozmazuje się
- nie podrażnia
- łatwo się zmywa
- ładny intensywny czarny kolor
- cena na plus

Wady:
- nie zauważyłam, nie wykryłam, nie wyśledziłam i tak dalej... ;P

Dostępne kolory:
- Black - pojemność 1,6 g
- Brown - pojemność 1,6 g
- Green - pojemność 1.6 g
Cena w zależności od promocji. Cena standardowa to ok 23 zł, ale jak zwykle warto poczekać na promocję bo można go mieć za połowę ceny. Osoby posiadające możliwość zakupu w sklepie internetowym mają dodatkowo 23% taniej ( chcecie wiedzieć więcej zapraszam do kontaktu: basiawx1@gmail.com )

Ciekawostka:
Usłyszałam ostatnio opinię jednej dziewczyny, która nie zamawia z katalogu bo ona musi dotknąć towar, zobaczyć, powąchać itd. Po czym stwierdziła, że woli zamawiać na allegro (???) A tam można powąchać np. wodę toaletową? W Oriflame jest możliwość zwrotu produktu, jest szereg próbek, towar jest świeży i z pierwszej ręki, nie ma możliwości podróbek. Sprawdzałam ostatnio jak się szacują ceny i z przesyłką często wychodzi drożej niż zakupy w sklepie internetowym, gdzie można mieć dodatkowo 23% taniej. Czasami nie rozumiem niektórych wyborów :/ Także powodzenia dziewczyno :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz