wtorek, 16 lipca 2013

AIMI- czyli 3* mgiełka zapachowa

 

Cześć ;) Dziś przedstawiam Wam nowość Oriflame czyli mgiełki zapachowe Aimi. Zamówiłam je już jakiś czas temu, ale dziś podzielę się z Wami swoimi wrażeniami :) 
Aimi to po japońsku imię kobiety, które oznacza "piękna i kochana". W skład linii Aima Oriflame wchodzą kosmetyki pielęgnacyjne oraz mgiełki do ciała. Dziś skupimy się na tych drugich :)
Zaczynamy :)

AIMI Whispering Breze (zielona) - jeżeli miałabym określić jej zapach jednym słowem, użyłabym słowa obłędna. Ze wszystkich trzech zapachów ten stał się moim numerem 1.
Mgiełka o kompozycji kwiatowej: dzika róża, herbatka jaśminowa, akordy białego drewna...cudny zapach i dodaję ją do moich ulubionych.
Mgiełka jest bezbarwna, szybko się wchłania, nie posiada żadnych drobinek, jedyny ślad jaki pozostawia po sobie to zapach dodam obłędny ;) Tak, tak powtarzam się, ale nawet teraz ją czuję ;)


AIMI Mystic Caress (pomarańczowa)- słodki zapach, który jest ładny, ale tak jak pisałam ja już mam swój nr 1. ;) natomiast opinie bardzo pozytywne. Zapach to połączenie herbatki toffi, peoni i drewna agarowego. Natomiast moja Klientka uważa, że był to strzał w dziesiątkę ponieważ lubi słodkie zapachy i ten akurat bardzo jej odpowiada.Każdy ma inny gust i każdemu będzie się podobał inny zapach. Jak dla mnie jest ładny, ale nie na tyle żeby stracić dla niego głowę w moim przypadku :)

AIMI Heavenly Blossom (różowy) - ten jest dla mnie nr 2. Nie jest to słodki zapach. Fajnie orzeźwia i podobnie jak dwa pozostałe długo utrzymuje się na ciele (ok 4 godziny).  Zapach to  akordy wiśni, drzewa sandałowego i herbaty kwiatowej. 





Opakowanie każdej mgiełki pod względem graficznym jest świetne. Kolorowe, przyciąga uwagę. Co do aplikatora póki co jest bardzo ok, nie zacina się a to zawsze mnie denerwowało ;P
Buteleczka jest plastikowa także może wypadać z torebki x razy a i tak się nie stłucze ;) 
Mgiełki znajdziecie w Katalogu Oriflame nr 10 oraz już przyszłym Katalogu nr 11 w cenach 24,90, pojemność to 150 ml

W skrócie moja ocena:
-zielona- 5/5
-różowa-4/5
-pomarańczowa-3/5

W Katalogach znajdziecie także:
-  zielony żel pod prysznic - 10,90
- zielony dezodorant antyperspiracyjny - 8,90
- pomarańczowy krem do rąk - 6,90
- różowy wachlarz - 14,90
 oraz nowość w Katalogu 11 - różowa torba Aimi  (rozkładana) - 49,90 

Wszystkie ceny są cenami katalogowymi. Zakupy w sklepie internetowym pozwalają na zniżki do 23%. Tym samym moje mgiełki mam za free :) jeżeli jesteś ciekawa jak to wygląda w rzeczywistości zapraszam do kontaktu : basiawx1@gmail.com

*** ZAPRASZAM RÓWNIEŻ DO SUBSKRYPCJI MOJEGO BLOGA ORAZ DOŁĄCZENIA DO WITRYNY :) ***






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz