środa, 3 lipca 2013

Bomba truskawkowa :)

Obudziły mnie promienie słoneczne. Nareszcie! W końcu wystawiłam moje blade jeszcze nogi na słońce. Przygotowałam się odpowiednio: krem z filtrem, czasopisma i koktajl truskawkowy :)


Sezon na truskawki zaczął się już dosyć dawno i pewnie niedługo się skończy, dlatego trzeba to wykorzystać. W internecie aż roi się od przepisów na ciasta i koktajle a ja znalazłam jeszcze inne zastosowania truskawek :)
Truskawki dla urody: wyciągi z truskawek w kosmetykach działają odżywczo, bakteriobójczo i ściągająco. Truskawki są także cennymi składnikami preparatów likwidujących przebarwienia skóry! 

Maseczka przeciwzmarszczkowa z truskawek:
-kilka dojrzałych truskawek
- kilka kropel oleju sojowego 
Truskawki rozgnieść na papkę, dodać olej i dobrze wymieszać. Nałożyć na twarz na ok 20 minut po czym zmyć letnią, przegotowaną wodą.

Maseczka rozświetlająca z truskawek:
- kilka dojrzałych truskawek
- łyżka jogurtu naturalnego
- sok z cytryny
Truskawki rozgnieść, dodać pozostałe składniki i dokładnie wymieszać. nałożyć na twarz na ok 10 min po czym zmyć chłodna wodą.

Powiem Wam tak szczerze, jeszcze nie robiłam maseczki z truskawek gdyż wolałam je zjeść ;P Ale po przeczytaniu kilku artykułów  postanowiłam takową maseczkę wykonać. Wcześniej muszę zaopatrzyć się w świeże truskawki bo te które miałam zniknęły w mgnieniu oka :)


Dobra wiadomość dla dziewczyn dbających o piękną sylwetkę.
Truskawki pomagają też schudnąć! Poprawiają przemianę materii oraz ułatwiają trawienie.Oczywiście są dostępne koktajle w pudełkach jak ja to nazywam. Sama po takie sięgam np. Wellness Oriflame, ale póki co odstawiłam je na bok bo zdecydowanie wolę świeże owoce i koktajle ze świeżych sezonowych owoców. One są niezastąpione. 

truskawkami możemy cieszyć się cały rok!....:)


Póki sezon na truskawki trwa, jedzmy ile się da! Pijmy koktajle, róbmy ciasta, zamrażajmy i w ogóle... :) Bo następne świeże prosto z ogrodu trafią na nasz stół dopiero za rok.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz