czwartek, 12 września 2013

Nowa paczka :D

Już przyszła. Dlatego chcę Wam pokazać jak to wszystko wygląda. Zamawiam je często, wiem co zamawiam i ile sztuk a mimo to zawsze towarzyszy mi taka radocha, że mogę ją rozpakować ;P Dziecinne, wiem wiem...
Może zacznijmy od początku....
Paczka przyszła dokładnie dwa dni od złożenia zamówienia. Nie płacę kurierowi za nią przy odbiorze, ponieważ mam odroczony termin płatności do 14 dni czyli tzw. kredyt. Większość osób w mojej strukturze wybrało własnie taki sposób zapłaty :)
A tak wygląd całe pudło.

Wszystkie kosmetyki są zabezpieczone nadmuchaną (jak ja to nazywam ;) ) folią.

I pierwsze otwarcie. Jak widać paczka jest pełna :) Zazwyczaj składam dwa zamówienia w Katalogu. To jest pierwsze i znajdują się w nim zarówno kosmetyki jak i akcesoria oraz katalogi dla Was :)

W paczce znajdują się też ulotki dotyczące nowego katalogu. Powiem Wam szczerze, że 14 bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła :) Co prawda katalog możecie już obejrzeć w internecie, ale zdradzę Wam, że nie znajdziecie w nim wszystkiego ;P
Faktura. Czy wiecie już dlaczego do zapłaty pozostało ok 180 zł? Całość faktury wynosi jak widać na załączonym zdjęciu 397,30 zł :) Tak, tak, to są te plusy ;) Dlatego wiele razy powtarzam, że jest to świetny sposób aby dorobić sobie do kieszonkowego, czy pensji. Oprócz tego, że do zapłaty mam dużo mniej pieniążków, w paczce znajdują się także produkty dla mnie za które zwyczajnie nic nie zapłacę :) To jest kolejny plus członkostwa w Oriflame :)

I pora na kolorową zawartość.
Zawartość paczki świadczy o tym, że Klienci są i to z katalogu na katalog więcej. Chętnie oglądają katalogi oraz zamawiają kosmetyki. Także przepraszam osoby które wmawiają mi, że nikt nie chce zamawiać bo nie wierzę w to :)  Raz jest lepiej, raz gorzej ale nigdy nie złożyłam zamówienia poniżej 100 punktów a nie mieszkam w mieście tylko na wsi. Jest tu sporo konsultantek a mimo to daję radę. Ty też dasz :)
 To Wam się spodoba! Kosmetyczki oraz pędzle do makijażu :) Bomba!
Jedna jest moja dlatego pozwoliłam sobie na jej otwarcie.

Słuchajcie, pędzelki są przesuper! Po prostu genialne! Używam ich już bardzo długo. Teraz zamówiłam nowe i kiedy te pierwsze się zużyją, będę miała nowe jak znalazł. Cena była rewelacyjna. Z resztą tak jak pisałam nie kosztowało mnie to zbyt wiele, no może trochę wysiłku żeby pokazać ten katalog. Na stronie 6 w katalogu 13 znajduje się Bonus dla urody. Tam znajdziecie informacje jak zamówić pędzle ( do podkładu, dwustronny do nakładania cieni oraz do korektora/pomadki) oraz kosmetyczkę. Ja też Wam podpowiem. Wystarczy, że jesteś w Oriflame, posiadasz numer członkowski i zbierzesz zamówienie za 53,08 (CH) a zestaw możesz mieć za 23 zł :)

Jeżeli chcesz wiedzieć więcej, chcesz się zapisać do Oriflame zapraszam do kontaktu :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz