wtorek, 3 września 2013

takie są fakty...o mnie ;)

Obserwując inne blogi czy to kosmetyczne czy też zupełnie z innej beczki bardzo spodobały mi się posty np. "50 faktów o mnie" :) I ja oczywiście też postanowiłam iść dalej...za śladem innych ..;) zaczynam ;P
1. Przyszłam na świat 14 października 1985r. Jestem zodiakalną Wagą. Nie czytam horoskopów..nie wierzę w tego typu przepowiednie.
2. Lubie gotować :) yhym...wcześniej uciekałam z kuchni gdzie się tylko dało. Lubiłam jedynie pieczenie ciast. Po ślubie musiałam się nauczyć gotować bo mąż raczej na samych ciastach nie przeżyje ;P I o dziwo sprawia mi to ogromną przyjemność. Luubię to!
3. ...i tym samym lubię jeść.Nie unikam ":śmieciowego" jedzenia, aczkolwiek staram się kebaby jeść z umiarem ;)
4. Lubię disco polo ;P ale tylko takie z lat 80-90. W ogóle uwielbiam muzykę z tamtych lat. Na pierwszy taniec wybraliśmy piosenkę "Stumblin'In"- Suzi Quatro & ChrisaNormana <3 A ulubiony klub to "zamkowa" w Kielcach <3

5. Uwielbiam słodycze przez duże "U"! Mogłabym pożerać tony, ale co za dużo to niezdrowo, dlatego jem z głową.
6. Moja najwyższa waga to ok 63 kg- stan obecny :) 7 miesiąc :D
7. Lubię wszystkie pory roku, każda jest na swój sposób urocza, ale uwielbiam wiosnę, kiedy wszystko budzi się do życia.
8. Szanuję zwierzęta, dokarmiam te najbiedniejsze...zawsze to będę robić.
9. Nienawidzę ludzi, którzy traktują zwierzęta jak rzeczy, zabawki....mam ochotę - nie powiem co im zrobić!
10. Uwielbiam zakupy zwłaszcza buty :D Mam ich bardzo dużo. W sumie muszę je w końcu policzyć ;P

12. Sporo ubrań i butów kupuję przez internet.
13. Mam tatuaż na karku, ale chciałabym zrobić jeszcze jeden....taki malutki ;P Kiedyś mialam też 4 kolczyki w uchu. Sama sobie je przebiłam.
14. Lubię kino.
15. Nie lubię szpitali. W sumie kto je lubi :/
16. Strasznie bałam się ciąży a teraz obserwuję jak brzusio się rusza:) Ruchy maleństwa to najcudowniejsze uczucie. Czasami zaboli ale chyba nie ma lepszego bólu ;)

17. I tym samym boję się porodu :P
18. Tak prawdę mówiąc nigdy nie byłam na żadnej diecie.
19. Kocham ćwiczyć! I zapewne powrócę do ćwiczeń :) Przed ciążą ćwiczyłam od 1-1,5 godziny dziennie i czułam się świetnie!
20. Lubię kwiaty, zwłaszcza polne.Kocham słoneczniki! Kiedyś mąż zrobił mi niespodziankę. Właściwie to było w czasach narzeczeństwa ;) zakrył mi oczy i zaprowadził gdzieś tam....okazało się, że było to ogromne pole słoneczników!  Chciałabym tak jeszcze raz ;) (może to przeczyta :) )

21. Nie znoszę zarozumiałych, wszystkowiedzących, wścibskich i wyniosłych ludzi ...wrrr:/
22. Denerwują mnie rozpieszczone dzieci, takie co to lubią wchodzić na głowy :P
23. W domu zawsze musi być porządek. Nie, nie jestem pedantką :) ale nie dopuszczę do sytuacji, gdzie to skarpetki będą poniewierać się po podłodze a na blacie od segmentu będzie można palcem coś napisać :P
24. Nie cierpię,  nie znoszę i wszystko na nie...polityki!
25. Mam o rok młodszego brata. W sumie to wygląda na starszego i to on zawsze się mną opiekował na imprezach, nigdy odwrotnie.
26. Lubimy z mężem motocykle. Kiedyś często sobie jeździliśmy na jakieś krótkie wyprawy.

27. Uwielbiam dostawać całusy w czółko od mężulka :D
28....no taka stara już jestem ;P
29. Nie lubię piwa. W ogóle nie przepadam za alkoholem co czasami wydawało się śmieszne poszczególnym osobom. Nie przejmuję się tym. Nie lubię i nie piję :)
30. Nie palę papierosów. Kiedyś, kiedyś owszem spróbowałam i myślałam, ze są to moje ostatnie minuty życia bo zaczęłam się dusić dymem ;P Teraz tego świństwa nie wezmę za nic!
31. Jestem w Oriflame i dobrze mi z tym. Czerpie z tego korzyści, zawsze sobie dorobię, mam masę kosmetyków za free i zbieram inne nagrody :) Wcale nie wierzę w to, że firma kiepska i sie nie opłaca bo jak się chce to się ma :)
32. Lubię być przytulana :D

33. Mam marzenie...Chciałabym mieć domek z werandą, okiennicami i duuuużym ogrodem, gdzie całą rodzina będziemy spędzać wolny czas :)
34. Mam drugie marzenie....Chciałabym uratować kilka koni (wiadomo od czego :( )...może kiedyś się uda...
35. Mam kilka innych marzeń ;) ot, taka marzycielka ze mnie :)
36. Mój ulubiony kolor to niebieski i wszystkie jego odcienie.
37. Kocham góry! I wędrówki górskie!


38. Nie lubię cyrków. Może gdyby nie było w nich zwierząt....ogólnie denerwuje mnie to, że główna atrakcja to zwierzęta. Chyba nie tak powinno być?
39. Sama robię biżuterię :)
40. Nigdy nie wybaczyłabym zdrady, nigdy nie zdradzę...coś okropnego.
41. Nigdy nie wpuściłabym trzeciej osoby do łóżka. Nie ma znaczenia czy to przyjaciółka, siostra itd....Coś dla mnie nie do pomyślenia...
42. Często zdarza mi się płakać na filmach.
43. Dbam o włosy. Chciałabym mieć dłuuugaśne, lśniące i grube. Póki co są długie a o ich kondycje dbam :)
44. Śpię bez biustonosza bo tak mi wygodnie.
45. Będąc w szkole średniej prowadziłam pamiętniki. Nadal je mam :)
46. Jestem cierpliwa osobą. Wiem to ;)
47. Nie cierpię się spóźniać i nie cierpię jak ktoś się spóźnia.  Bardzo mnie to denerwuje.
48. Uwielbiam spacery. Plener to jest! Tym samym kocham jazdę na rowerze. Sprawia mi to ogromną przyjemność :)

49. Interesuje mnie fotografia :)
50. prowadzę bloga bo strasznie kiedyś chciałam to robić. Może i mi nie wychodzi, ale przecież nikt nie jest doskonały. Powoli małymi kroczkami byle do przodu.
51. Strasznie bałam się wyprowadzki z domu do teściów. Niepotrzebnie :)
52. Męża znałam od szkoły podstawowej ale nie mieliśmy ze sobą kontaktu. Na studiach byłam zła, że akurat "ten" tu jest. I do tego byliśmy w tej samej grupie!!! I co? Jest najlepszym mężczyzną jakiego mogłam wymarzyć :) serio serio....
53. Nie farbuję włosów, ale zauważyłam już siwego! :/...Muszę się jednak przyznać, że kiedyś skusiłam się na rudy kolorek....

54. Mam strasznie dużo ciuchów i w większości z nich nie chodzę :P Pora chyba na porządek.
55. Jestem zmarzluchem.
56. Staram się nie używać pudrów. Moja cera jest strasznie wrażliwa więc wolę dodatkowo jej nie obciążać.
57.Śmieszą mnie osoby, które wiedzą na mój temat więcej niż ja sama wiem ;P
58. Panicznie boje się wody dlatego nie chodzę basen. Kiedyś przez głupotę innych osób byłam jedną nogą na tamtym świecie.
59. Boję się chorób i śmierci najbliższych mi osób :(
60. Jak każdy mam kompleksy. Właściwie miałam. Mam duży nos ale przecież sobie go nie skrócę. Zaakceptowałam w sobie wszystko bo wiem, że są osoby, które mają duuuużo gorzej....

W sumie to mogłabym pisać i pisać, ale komu by się chciało to czytać :) Dzięki tym 60 punktom poznaliście mnie trochę bardziej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz