poniedziałek, 2 września 2013

Butoholiczka i już ;P

Jesień można powiedzieć, że już zawitała bo pogoda wcale nie rozpieszcza. Warto pomyśleć o fajnych bucikach na jesienne dni ;) Dla mnie to sama przyjemność ponieważ uwielbiam buty! :)
A oto co znalazłam:
Carinii -Allegro- 209zł
Sztyblety Allegro- 59,99
Botki Allegro- 89 zł


Kazar




Reserved - 249,90

Reserved- 249,90

Reserved - 279,90

Reserved- 279,90

Reserved- 279,90

Reserved- 299,90
HEGO'S
Baldowski
DeeZee
Mohito
Venezia

Allegro -109,90
Tamaris
Zara
Allegro

Można zwariować ;P Butów do wyboru jest cała masa! Oczywiście wielkim hitem nadal są płaskie buty, które pasują dosłownie do wszystkiego. Ja wybrałam zdjęcia butów, które powtarzają się najczęściej na przeróżnych modowych stronach plus te które wpadły mi w oko np z Allegro. Natomiast prawdziwym powodzeniem najprawdopodobniej będą się cieszyć buty w stylu color - blocking a także buty z przeróżnymi dodatkami: futerkami, koralikami, cekinami i dziwnymi obcasami. Ja osobiście spasuje ;) Bardzo modne nadal będą dodatki i buty retro i te podobają mi się najbardziej. A poniżej buty, które nie wywołały u mnie szału ;P

A Wy macie już wypatrzone jakieś jesienne buciki? 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz