środa, 4 września 2013

Luuubię to!

Dziś otrzymałam paczkę z Oriflame. Nie była to paczka z kosmetykami tylko z samymi katalogami. Wieczór upływa mi pod znakiem pakowania Katalogów, jutro wysyłka :) Nie spodziewałam się, że liczba osób chętnych do otrzymania Katalogu będzie tak rosła! Szczerze przyznaję, że zabrakło mi kopert :P muszę to jutro nadrobić. A tak wygląda moja praca ;)
Bardzo lubię to co robię. ja wiem, że są osoby, które nie używają kosmetyków z katalogu, nie lubią, wolą wybrać się do drogerii i "na żywo" zobaczyć produkt. Jest też bardzo dużo osób, które uwielbiają Katalogi i do nich się odnoszę :) Jeżeli jest wśród Was osoba, która również chce otrzymać Katalog to ja zapraszam do kontaktu na basiawx1@gmail.com  

Osobiście kiedyś w ogóle nie używałam kosmetyków z katalogu. Dziś po ponad roku bardzo mocno się wkręciłam. Produkty nie są drogie, są bardzo dobre jakościowo, zawsze do testowania posiadam próbki, mm sporo Klientów, wypełniam sobie czas, poznałam mnóstwo ludzi, ponad 130 osób zapisałam, brałam udział w szkoleniach, zdobywam nagrody...Może pora na minusy? Chciałabym więcej i więcej i to jest minus, tak na prawdę jedyny. Jest to też w jakimś stopniu sposób na życie dla osób, które nigdzie nie pracują ponieważ zawsze mogą sobie zarobić. Wiadomo, że aby były większe pieniądze trzeba poświęcić temu więcej czasu- jeszcze się nie zdarzyło, żeby mieć coś od tak ;) Dlatego mam nadzieję, że odezwą się fanki Oriflame :) Zapraszam!
A katalog on-line możecie zobaczyć TUTAJ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz