czwartek, 12 września 2013

Ulotka - do 60% taniej

Z niecierpliwością czekam na paczkę, która ma przyjść już dziś i z ogromną przyjemnością pokaże Wam jej zawartość ponieważ jest w niej coś również dla Was ;) Katalog 13 nadal trwa, osoby które zapisują się do Oriflame w dalszym ciągu mają szanse powalczyć o nagrody z Programu Witamy. Więcej info znajdziesz:
TUTAJ

A ja chciałabym Wam przedstawić ulotkę, która ukazała się nie tak dawno na stronie. Myślę, że wygląda na prawdę zachęcająco. Każdy kto jest w Oriflame i posiada numer członkowski musi wiedzieć, że są to ceny katalogowe, natomiast my mamy dodatkowo 23% taniej :)

A teraz zapraszam na Katalog ;)
KATALOG DODATKOWY-DO 60% TANIEJ

Co ja Wam mogę polecić?
Z pierwszej strony posiadam obie wody.  Zauroczona jestem wodą perfumowaną Volare  Magnolia. Zapach dla romantycznej duszyczki :) Volare Magnolia to połączenie nut róży i jaśminu z piżmem i rabarbarem.
  • Nuty wody toaletowej Oriflame Volare Magnolia:
  • Nuta głowy: cytrusy, magnolia, kwiat pomarańczy
  • Nuta serca: róża, jaśmin
  • Nuta bazy: piżmo, rabarbar, jasne drewno
  • Cena: 89zł / 50ml
Na stronie 2 znajdziecie cienie do powiek  Oriflame Beauty Colour Pro nr 22920- te cienie również posiadam, służą mi już baaardzo długo. Ja używam ich również do podkreślenia brwi także jak dla mnie produkt wielofunkcyjny :)

Na stronie 5 pod numerem 24890 znajduje się moim zdaniem fantastyczny i niezastąpiony w wielu sytuacjach odświeżający dezodorant do higieny intymnej. Polecam z czystym sumieniem :)

Strona 6 i 7 to kosmetyki do pielęgnacji twarzy. Ja osobiście posiadam peeling Diamond Cellular 24199 i chociaż nie jest to mój przedział wiekowy, peeling dobrałam idealnie. Pochwale się tak nieskromnie ;) Nie należy on do najtańszych kosmetyków, ale jest to bardzo dobra okazja aby zakupić go w cenie dużo niższej, gdyż osoby posiadające numer członkowski mogą go mieć za 23 zł.

Strona ostatnia- żel i krem pod prysznic Nature Secrets za 14, 90 Również uważam że jest to dobra cena za żel czy krem 400 ml. Mój zapach to zdecydowanie lawenda i figa nr 24212 :)
Osoby z numerem mogą go zakupić za ok 11 zł :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz