środa, 2 października 2013

Kobiety kochają Oriflame.

Znowu Was zaniedbałam, ale tym razem mam wytłumaczenie ;) kompletujemy z mężem wyprawkę dla naszej córeczki :) Tak, malutka wreszcie pokazała nam się w całości i możemy powolutku urządzać pokój, biegać po sklepach za ubrankami....sama słodycz :)
Tyle z życia prywatnego ;)

Teraz pora na pokazanie Wam zawartości mojej paczki, która przyszła kilka dni temu. Zdjęcia zrobiłam, ale dopiero teraz mogę Wam pokazać jak fajnie zaczął się katalog Oriflame. To było moje pierwsze zamówienie w Katalogu 14 i nie ostatnie :)

Paczka jak to paczka, starannie zapakowana, duża i ciężka :)



Natomiast jej zawartość była całkiem pokaźna. Jak widać Klientki zamawiają nie tylko kosmetyki, ale także akcesoria. Kolejny raz jest to dowód na to, że kosmetyki Oriflame cieszą się dużym zainteresowaniem. Prawdą jest to, że nie wszystkie kosmetyki są super, kilku nawet wiem, że nie zamówię, ale każdy z nas jest inny i to co odpowiada Tobie nie musi być dobre też dla mnie :) Tak czy inaczej w paczce znalazły się pomadki, tusze Wonder, podkład Giordani Gold, lakier i odżywka do paznokci, zestaw czekoladowy do kąpieli, krem do twarzy, torba na laptopa i inne :) Powolutku docierają do mnie kody z kolejnymi zamówieniami. Moim zdaniem katalog nr 14 jest o wiele lepszy od poprzedniego. Znajdziemy w nim więcej promocji i warto z nich skorzystać. 


Fakturka cieszy :) Kwota 420,97 została pomniejszona do kwoty 190,06. Za różnicę kupiłam sobie fajne buciki :))) Czy Wy też tak chcecie?

Zapraszam do kontaktu na: basiawx1@gmail.com lub znajdziecie mnie na fb ;)

W kolejnym poście dowiecie się jak służy mi masażer do twarzy:

Postanowiłam skorzystać z promocji i zakupiłam go za jedyne 23 zł. Czy jestem zadowolona? O tym już niebawem :)

Buziaki! :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz