środa, 9 października 2013

5x tusz do rzęs Oriflame

Kocham długie, gęste i pięknie podkręcone rzęsy. Niestety nie każda z nas została obdarzona gęstymi rzęsami, ale nie jest to powód do zmartwień. Taki problem rozwiąże odpowiednia mascara.
Jednak czy w Oriflame takową znajdziemy? Tak.
Zacznę od najbardziej popularnego tuszu do rzęs - Oriflame Beauty Wonder

Jak widać otrzymał on tytuł kosmetyku wszech czasów. W poprzednich postach możecie zobaczyć jak często i w jakich ilościach jest on zamawiany :) Ja sama również używam tego tuszu i jestem zadowolona. Co prawda nie powala mnie na kolana, ale nie mam też do niego jakichkolwiek zastrzeżeń. Szczoteczka fajnie rozdziela rzęsy, pogrubia i wydłuża. Jest to jedyny tusz Oriflame, który używam i który będę zamawiać. Zachęcam do zakupu, gdyż cena w tym katalogu jest bardzo zachęcająca :)
Niestety jeżeli chodzi o inne mascary nie sprawdziły się w moim przypadku.  

Pora na tusz Hyper Stretch Oriflame.


Tusz absolutnie nie dla mnie.I chociaż mam Klientki na niego, zamawiam może nie często ale raz na jakiś czas to jestem negatywnie do niego nastawiona. Tusz skleja mi rzęsy, tworzy grudki i nie zauważyłam żeby jakoś za specjalnie je wydłużał. Co prawda nie kruszy się  i długo utrzymuje się na rzęsach, ale i tak nie takiego efektu się spodziewałam. Nie będę Was oszukiwać, że jest genialnym kosmetykiem Oriflame bo taki nie jest. Niestety ja jestem na NIE. Pomalowałam nim rzęsy może 3-4 razy i chyba na tym zakończę swoją przygodę z Hyper Stretch. 
Uważam też, że cena jest za wysoka. Cena standardowa to ok 27 zł, w promocji ok połowa. 

Kolejny tusz jaki miałam okazję przetestować to Volume Build.

Można nim malować rzęsy tyle razy ile tylko się da :) warstwa po warstwie. Fajny tusz i co najważniejsze nie kruszy się ani nie obsypuje. Bardzo podoba mi się szczoteczka dzięki której rzęsy są pięknie rozdzielone, pogrubione i wydłużone. Tusz bardzo łatwo można zmyć co również jest ogromnym plusem.  Przed nałożeniem kolejnej warstwy trzeba troszeczkę odczekać ponieważ nie schnie on aż tak szybko. Dlatego jeżeli któraś z Was używa właśnie tego tuszu i uważa, że zostawia ślady na powiekach to moja rada taka: potrzeba odrobinę cierpliwości :) 
Cena również jest na plus, standardowa to ok 29 zł, ale w promocji można go nabyć za ok 15 zł lub też mniej jeżeli posiadasz numer członkowski. 
Chociaż tusz jest fajny i rzęsy pięknie podkręcone to jednak nie jest on dla mnie. Niestety po jego nałożeniu zaczęły szczypać mnie oczy. Kosmetyk został zmyty i teraz leży w kuferku... 

Inny tusz a mianowicie Master Curl przypadł mi do gustu z kilku powodów.

Chociaż jest to od niedawna nowość w katalogach Oriflame, mogłam go już dobrze przetestować. Obiecują nam tutaj efekt podkręcenia do 14 godzin. Nie wiem na ile to prawda bo aż tylu godzin nie trzymałam go na rzęsach ;) jednak muszę przyznać, że świetnie sobie radzi z podkręcaniem rzęs. Tusz utrzymuje się na prawdę bardzo długo na rzęsach, nie tworzy grudek, nie odbija się na powiece. Szczoteczka jak widać na zdjęciu jest typowa dla mascary podkręcającej rzęsy.
Jego cena standardowa to ok 25 zł a w promocji ok 15-16 zł, lub taniej ;)

Pora na ostatni tusz, który wypróbowałam: Wonder Lash Dramatize


Tusz mocno napigmentowany, wydłuża rzęsy i pięknie je podkreśla. Według mnie tusz prawie identyczny jak nasz ukochany Wonder z tą różnicą, że jest po prostu czarniejszy :) Tak, można to zauważyć.  Szczoteczka super rozdziela rzęsy. Używam tuszy nie tylko z Oriflame, ale dzięki tej szczoteczce za każdym razem rzęsy mam super rozdzielone :) Także wykorzystuję ją dosyć często. Tusz szybko schnie na rzęsach tak więc śmiało można nakładać dwie warstwy, jedna po drugiej. Cóż, akurat ta mascara nie zalega w moim kuferku, gdyż nie powoduje podrażnień, rzęsy wyglądają jak sztuczne a ja jestem zadowolona. 
Cena standardowa to ok 29 zł i jak zawsze warto poczekać na promocję :)
Można też dołączyć do Oriflame i kupować dodatkowo sporo taniej.

Przetestowałaś już tusze Oriflame? Może masz odmienne zdanie? Twoja opina pomoże nam wszystkim zapoznać się z kosmetykami Oriflame, pomoże podjąć decyzję o ich zakupie. Czekam na Wasze opinie :)

Jeżeli chcesz dołączyć do Oriflame zapraszam do kontaktu: basiawx1@gmail.com lub na fb :)
Dobrej nocy :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz