sobota, 5 października 2013

Colour Drop - nowość w Oriflame

Dochodzi godzina 23:00 a ja zamiast przykładać się do snu piszę do Was :) Lubię to. Dziś chciałabym Wam przedstawić pomadkę Color Drop Oriflame, która bardzo przypadła mi do gustu i cenowo i kolorystycznie, ale nie tylko.
Pomadka precyzyjnie rozprowadza się na ustach, nadaje im idealne kontury a to wszystko dzięki temu, że jej kształt "naśladuje kobiece usta". Tak obiecuje producent i rzeczywiście tak jest. Moje zdjęcia są beznadziejne, ale jest to dowód, że pomadkę posiadam i jest już dosyć zdeformowana ;) Używam jej bardzo często. A odkąd jej wypróbowałam należy do moich ulubionych.




Tak wyglądała zaraz po wyjęciu z opakowania :)




Aż 91% kobiet zaobserwowało natychmiastowy efekt nawilżenia ust. To prawda. Pomadka świetnie nawilża usta, są tak jakby mokre :) i taki efekt utrzymuje się na prawdę długo. Nie trzeba co chwila szukać jej w torebce ponieważ kolor utrzymuje się kilka godzin na ustach.
Pomadka dostępna jest w ośmiu kolorach.

Niestety w tym momencie posiadam tylko jeden kolor - Melting Pink, ale przy drugim zamówieniu skuszę się na dodatkowe dwa odcienie i obiecuję się z Wami podzielić wrażeniami ;)
W tym Katalogu  pomadkę możecie nabyć za ok 13 zł o ile posiadacie numer członkowski. Kto jeszcze go nie ma zapraszam do kontaktu na basiawx1@gmail.com 
Dzięki darmowej rejestracji wszystkie produkty będziecie mogły zamawiać 23% taniej. I na tym to polega :) Cena standardowa pomadki to ok 20 zł

Kolory:

26904- Beige Dew

26905- Rose Elixir

         26906- Peach Sensation

    26907- Melting Pink

          26908 - Drop of Fuschia

   26909 - Liquid Red

      26910 - Glossy Berry

          26911 - Brown Fusion


Szczerze polecam Wam wypróbowanie pomadki Colour Drop. Jej aplikacja  to nakładanie na usta balsamu w pięknym kolorze :) Przynajmniej takie są moje odczucia. Jest to pierwsza pomadka Oriflame, która tak przypadła mi do gustu a mam ich sporo :) Ale o tym innym razem.

Uf, zadanie zakończone :).... a teraz pora ułożyć się smacznie do snu. I Wam życzę dobrej nocy :) Buziaki :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz