czwartek, 10 października 2013

Nowość Oriflame- cienie do powiek Very Me Soft- Aqua Blue

Niebieski to mój ulubiony kolor :) Lubię też nowości kosmetyczne, dlatego bez żadnego zastanowienia zamówiłam w obecnym katalogu cienie do powiek Very Me Aqua Blue  kod 26820
Cienie nakładałam na sucho i na mokro. Tusz w tym przypadku to MaxFactor 2000 calorie :)
Sam kolor bardzo mi się podoba. Szkoda tylko, że mam taki nijaki aparat bo w rzeczywistości kolor jest bardziej intensywny.  Oko malowane "na szybko", nie na większe wyjście, nawet nie na mniejsze. Od tak po prostu chciałam Wam pokazać jak prezentuje się nowość Oriflame na powiece. Cienie nie obsypują się podczas aplikacji- to jest bardzo ważne.
Myślę, że był to udany zakup :)





Cena standardowa to ok 14 zł, cena promocyjna ok 8 zł a cena dla klubowiczów jeszcze niższa :)
Zapraszam do kontaktu:
basiawx1@gmail.com 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz