wtorek, 20 sierpnia 2013

I jak tu się nie złościć???

Obserwujący mojego bloga doskonale wiedza, że jestem w Oriflame i lubię kosmetyki tej firmy. Mam ich baaardzo dużo dzięki temu, że od ponad roku należę do Klubu Oriflame i większość kosmetyków mam z różnych programów. Jednak nadal czegoś mi brak :/ Przecież jest tyle kolorów a w Oriflame nadal nie ma kolorowych lakierów do paznokci. Owszem są czerwienie, brązy, beże i fiolety, ale gdzie jest reszta? Będę o tym mówić głośno bo nie mamy zbytnio w czym wybierać.

W najnowszym Katalogu można zamówić prześliczną (!) wodę perfumowaną Giordani Gold Incontro. Jest to strzał w dziesiątkę jak dla mnie, ot takie moje nuty zapachowe :) Woda powolutku do mnie wędruje i dodatkowo otrzymałam krem do ciała Giordani Gold Incontro za 1 zł. Super! Jednak znowu jest to edycja limitowana :/ wrrr....złości mam kiedy wiem, że fajne produkty znikną za jakiś czas z Katalogów.

Właściwie limitowanka jest dosyć spora:
 
Woda perfumowana Giordani Gold Incontro - pojemność- 50 ml 
cena standardowa 99 zł, obecnie w Katalogu 59,90 (bez numeru członkowskiego)
Krem do ciała- 250 ml
cena 24,90 
Przy zakupie wody Incontro krem otrzymujesz za 1 zł

Męska woda perfumowana Incontro - 75 ml
cena standardowa 99zł, obecnie w Katalogu cena wynosi 59,90  i również dla osób posiadających nr członkowski cena spada 23% w dół

Żel pod prysznic dla Panów- cena 12,90
Przy zakupie wody toaletowej Giordani Man Incontro, żel otrzymasz za 1 zł.



Pomadka Giordani Gold Incontro- dostępna w trzech kolorach- cena katalogowa 27,90
Prasowany róż do policzków Incontro - obecna cena w katalogu 47,90
Pędzel do pudru- cena katalogowa 12,90
Pogrubiający tusz  do rzęs Incontro - cena katalogowa 24,90
Wszystkie podane ceny są cenami dla osób nie posiadających numeru członkowskiego. Osoby posiadające członkostwo w Klubie mają dodatkowo 23% taniej.


Nowa kolekcja Giordani jest zapewne elegancka i może nie każdy, ale większość z nas znajdzie tu coś dla siebie. Z wielka nadzieja licze na to, że w Katalogach zaczną pojawiać się kosmetyki na stałe a nie tylko limitowanki. Niestety sporo Klientek dopytuje o kosmetyki, które nie sa już w sprzedaży :( Oby firma wzięła sobie to do serca bo chcemy aby nasz Katalog był coraz grubszy i bardziej kolorowy. Kosmetyki są swietne! Jeszcze nie zdarzyła mi się taka sytuacja żeby ktokolwiek miał zastrzeżenia lub składał reklamację. Przynajmniej ja nie znam takiej osoby. No chyba, że ja sama kręciłam nosem kiedy zamówiłam podkład w innym kolorze, ale to moja wina ;P

Więcej na temat  nowej kolekcji Giordani Incontro poczytacie TUTAJ

W Katalogach znajdziecie także dodatki - torebki, portfel, szal z kolekcji Incontro a także nowości: 
- pelerynę Vivienne:

- portfel Vivienne

- torbę Vivienne

-naszyjnik Sylvia

-kolczyki Sylvia

-bransoletkę Sylvia
Zachęcam do obejrzenia Katalogu nr 12. Może akurat coś wpadnie Wam w oko. Ja osobiście skusiłam się na wodę Incontro + krem oraz chusteczki oczyszczające do twarzy pure nature- również nowość w tym katalogu.

Buziolki :*





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz