sobota, 31 sierpnia 2013

Frunę do Was z niebieskościami :D


To zdjęcie powyżej przedstawia nowy Program Witamy. Nagrody może zdobyć każdy z Was :) Jedyne co trzeba zrobić to skontaktować się ze mną w celu zapisania się do Klubu Oriflame, następnie zebrać zamówienie za min 80 punktów i odbierać nagrody warte 312 zł!  Każdą z nagród otrzymasz dokładnie za 1 zł. Jest to idealny moment aby dołączyć do Oriflame ponieważ zaczyna się nowy rok szkolny, urlopy dobiegły końca i zamówienia rosną! Nawet jeżeli nie jesteś pewna czy uda się zebrać zamówienie, skontaktuj się ze mną. Otrzymasz ode mnie zupełnie za darmo paczkę z Katalogami oraz cennikiem i będziesz mogła spróbować zebrać zamówienie :) Niczym nie ryzykujesz, niczego nie tracisz a możesz wiele zyskać :)


A tutaj ja co tydzień możemy skorzystać z dodatkowej oferty. Przy zamówieniu min 40 punktów wodę możesz mieć za 19,90. Załóżmy, że zdecydowałaś się zarejestrować, uzbierałaś 80 punktów- wodę możesz mieć za 19,90 + nagrodę z programu witamy oraz zarabiasz na każdym produkcie :)


A tutaj oferta dla Sponsorów :) Zapisuj inne osoby i zdobywaj nagrody! :)
Co jest potrzebne do rejestracji:
-imię i nazwisko
-adres do korespondencji
-pesel
- nr tel i e-mail ( nie jest obowiązkowe)
Pytania możecie kierować na basiawx1@gmail.com lub na FunPage Oriuroda
Ja zachęcam bo warto. sama będę walczyć o szlafrok bo kolor mnie powala- mój ulubiony ;P

Buziole dla Was! :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz